Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä :D

tankki_pyoratuoli_big.jpg

Jotenkin huolestunut. Olut ei ole maistunut enää pitkään aikaan. Ensimmäisellä ongelmakerralla ajattelin, että ihan ohimenevä juttu mutta seuraavilla kerroilla sama homma. Pari kertaa olen kaatanut puolet tölkistä viemäriin. Nyt taas laitoin tölkin jääkaappiin ja ajattelin yrittää siemaista illemmalla uunimakkaran kanssa. Saa nähdä että kuinka käy.

Pitäisikö mennä tsykologille? :confused: :frown:

Kuulostaa sikainfluessalta. Tuo on listattu yhdeksi varmoista oireista.

Perhana, taas on joku ihottuma tai rupi tms iho-ongelma liikkeellä meidän treeniporukassa. Säännöllisestihän niitä on, mutta rasittavahan se. Jollain ihmeellä oon ite päässyt välttiin aina, mutta ei muuta kun odottelemaan koska ilmaantuu... prkl.

Perhana, taas on joku ihottuma tai rupi tms iho-ongelma liikkeellä meidän treeniporukassa. Säännöllisestihän niitä on, mutta rasittavahan se. Jollain ihmeellä oon ite päässyt välttiin aina, mutta ei muuta kun odottelemaan koska ilmaantuu... prkl.

Apea olo ja sekavat tunteet..

Pitkään vaivannut asia tuli vihdoin tytsylle esitettyä ja nyt tiet kulkee eri suuntaan. Tai olihan siitä jo puhuttu, vaan kun asiaan ei ratkaisua saatu niin sitten näin.

Apea olo ja sekavat tunteet..

Pitkään vaivannut asia tuli vihdoin tytsylle esitettyä ja nyt tiet kulkee eri suuntaan. Tai olihan siitä jo puhuttu, vaan kun asiaan ei ratkaisua saatu niin sitten näin.

Ois tehny mieli sanoa:

Mutta kun on noinkin vittumainen juttu, niin toivotanpa kuitenkin vain tsemppiä.

Miten voikin suoltaa niin huonoa juttua kuin tänä aamuna? Onneks itsesensuuri toimii edes näpyttelyn jälkeen.