Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tajusinpa tuossa tunti sitten, että minullapa on tänään sellainen "paska päivä". Noin pitkään meni tajuta, kun siihen ei ole mitään erikoista syytä.

Että, pahoittelut kaikille jos olen ollut tänään jotenkin tavanomaista vittumaisempi ja raivostuttavampi.

Äsken nyssessä kahdella 15-vuotiaalla pissiksellä oli niin ylenpalttisen typerät jutut, että korvani putosivat, naamani irtosi ja pääni singahti kiertoradalle.

Olinkohan itse samanmoinen ajatusten Tammerkoski kun olin teinityttö?

Äsken nyssessä kahdella 15-vuotiaalla pissiksellä oli niin ylenpalttisen typerät jutut, ...

Nuo jutut on ihan parhaita. Pari päivää sitten tytöt päivittelivät, kun jollakin tutulla on sieni. Tuntuivat epäilevän, että se kasvaa ihosta kuin tatti suosta.

Äsken nyssessä kahdella 15-vuotiaalla pissiksellä oli niin ylenpalttisen typerät jutut, että korvani putosivat, naamani irtosi ja pääni singahti kiertoradalle.

Ehkä. Nyt vasta kehityit nillittäjäksi. :rolleyes:

No olit. Etkö muista viime perjantaita?

Aivan loistava. Tänään ensimmäiset opiskelijapippalot sitten viime kevään. Voi pojat, näitä oli ikävä Tallinnassa.

Loppuviikkokin saikkua. Ei voi silti sanoa, että olisi mieli ylimmillään just' nyt! Mielummin olisin töissä terveenä kuin kotona kipeenä.

Miten mulla on sellainen tunne, että Räävelissäkin yks veti nestemäistä metanolia sieluunsa ihan kyllikseen ilman mitään erityisiä pippaloitakin?

Mies kyllä käyttää taasen sellasta sanastoa, että maalaistollo ei ymmärrä. Googlettaa piti Rääveli.

Kyllä siellä tölkki jos toinenkin kurkusta alas meni, ehket enemmänkin kuin suomessa. Mut jollain tapaa se ei ole sama asia juopotella 179 päivää yksin ja 1 päivä forumin ornareiden kanssa kun vitun typerän haalarikansan.