Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
<Thyella> huh
<Thyella> oon niin timmissa kunnossa tan muuton jalkeen et ku pullistan lihaksia ni vaatteet repee
<Thyella> asun 5. kerroksessa eika oo hissia
<Thyella> tanaan pitais viela tosiaan kirjahylly kantaa sinne

Vasyttaa, on pienoinen krapula, mies teki selvaksi etta tanaan on pakko vieda viimiset kamani helvettiin tasta asunnosta.

Eikös se yleensä ole nainen joka näyttää kaapin paikan? Oli eksä tahi ei...

Yleensa joo, tassa on vaan sen verran pasha tilanne, etta mun nimea ei oo vuokrasopimuksessa eika mulla ois varaa tahan kaksioon. Tasta syysta meitsi lahtee, ja teen tuosta mun huoneesta just semmosen mita oon aina halunnu. :)

Nyt on semmoinen että tunteet sekoilee koko ajan puolelta toiselle. En tiedä yhtään millä mielin sitä menee nukkumaan.

Mulla kans outo fiilis, oon roudannu niin painavia laatikoita 5. kerrokseen ilman hissia etta en meinannu saada unta illalla. Paa ei toimi. Ois niin monta asiaa mita pitais tehda, mut en tiia mista alottaa. :dunno:

Mulla kans outo fiilis, oon roudannu niin painavia laatikoita 5. kerrokseen ilman hissia etta en meinannu saada unta illalla. Paa ei toimi. Ois niin monta asiaa mita pitais tehda, mut en tiia mista alottaa. :dunno:

Kanna laatikot takas alas ja aloita alusta?

Väsytää niin maan pershkeleesti. Ja oikean käden etusormen nivel kipeä:confused:
Mistä voi johtua:confused:

Viimeksi muokattu: