Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taitaa muutkin olla hiukkasen konfuja kuin tuo sed. Suosittelen vähentämään inhaloidun liimahöyryn määrää niin hyvä tulee. :thumbup:

:confused:
Mitä sä oikeen höriset?
Mä oon vain nukkunu viimeyönä...
Tai sanotaan nyt että tänä aamuna vaivaiset kolome tuntia, kun tuli eilen tehtyä reissu Porvooseen heti kun pääsin ammattikoululta lähtemään, niin otettiin suunta kohti porvoota, ja haettiin sieltä soralavalla varustettu Volvo N10 vm.-81 kärryvärkikis, olitiin kotona kolomelta aamu-yöstä. Jouduttiin toteamaan, että sehän on niin hyväkuntonen, että ei sitä kannata poikkasta, vaan antaa sen olla ihan yhtenä palana, ja ajetaan sillä sitte mitä tarvii, kun on sen aika, että oikeestaan turhaa olis katkasta niinhyvä auto kärryksi.

:confused:
Mitä sä oikeen höriset?

Minä? Tilanneanalyysiä lähinnä

Mä oon vain nukkunu viimeyönä...
Tai sanotaan nyt että tänä aamuna vaivaiset kolome tuntia, kun tuli eilen tehtyä reissu Porvooseen heti kun pääsin ammattikoululta lähtemään, niin otettiin suunta kohti porvoota, ja haettiin sieltä soralavalla varustettu Volvo N10 vm.-81 kärryvärkikis, olitiin kotona kolomelta aamu-yöstä. Jouduttiin toteamaan, että sehän on niin hyväkuntonen, että ei sitä kannata poikkasta, vaan antaa sen olla ihan yhtenä palana, ja ajetaan sillä sitte mitä tarvii, kun on sen aika, että oikeestaan turhaa olis katkasta niinhyvä auto kärryksi.

Pakko kysyä: tuleeko sun nimimerkki sanoista TosiKurski?

Meillä töipaikassa on kolme hahmoa, jota kutsutaan ainakin työympyröissä yleisesti nimikirjaimilla. Yksi on PMP, toinen VP ja vähäisin JP.
Sä et taida kuitenkaan olla meillä töissä?
Meillä käytetään kutsumanimenä usean henkilön kohdalla etu- ja sukunimen kahta ensimmäistä kirjainta.

Tällä logiikalla esim. Timo Toikki = TiTo

Intissä ollessa iski nakki osallistua vanhojen tansseihin. Ei pahemmin harmittanut, vaikka exä kielsi osallistumasta sinne edellisen exän parina :D Olin sitten exän kaverin parina.

:dunno: Tuli sitten uusittua se enkun vitoskurssi (alkuperäinen numero 8 :D). Siellä sitten oli tehtävänä valita oikea sana aukkoon ja suomentaa se sana. Onkelma vaan on se, että ne sanat on pieniä palasia sanonnoista. Miten sanonnoista voi suomentaa vain yhden sanan? No varmaan ihan hyvin.

:dunno: Tuli sitten uusittua se enkun vitoskurssi (alkuperäinen numero 8 :D). Siellä sitten oli tehtävänä valita oikea sana aukkoon ja suomentaa se sana. Onkelma vaan on se, että ne sanat on pieniä palasia sanonnoista. Miten sanonnoista voi suomentaa vain yhden sanan? No varmaan ihan hyvin.

Jos vain yksi sana suomennetaan, niin sanasta sanaan.

Mielialani ja päällimmäinen tunteeni just nyt?

No...miten paska nyt vähän aika sitten ystävän omasta käytöksestä menettäneellä voi olla...

No mutta kun se on sanonta, niin minkä sanan sä siitä aiot suomentaa, kun se suomennetaan kokonaisuudessaan ihan erilaiseksi.
Oman kuvauksesi mukaan piti suomentaa se sana jonka täydensit, ei esim. jokin muu sana tai koko sanonta.

-Edit- Se on tietysti toinen juttu, jos kokeen tekijä ei osaa laatia sellaisia tehtäviä mitä todellisuudessa tarkoittaa. Mutta kokeen suorittajan tehtävä ei ole toimia ajatustenlukijana vaan vastata siihen mitä kysytään.

Viimeksi muokattu: