Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi vittu tuon pärstävisan kanssa. Mietin varmaan puol tuntia tuota riviä, ja sitten Mehen viestistä oikeat vastaukset katsottuani tunsin ja tunnen itseni vieläkin idiootiksi.

Voi vittu tuon pärstävisan kanssa. Mietin varmaan puol tuntia tuota riviä, ja sitten Mehen viestistä oikeat vastaukset katsottuani tunsin ja tunnen itseni vieläkin idiootiksi.

Huoli pois. Huomasin juuri menneeni ainakin yhdessä nk. vanhanaikaiseen. Ovat niin saatanasti samannäköisiä. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Samat tyypit oon jossain sekottanut ennenkin.

Huoli pois. Huomasin juuri menneeni ainakin yhdessä nk. vanhanaikaiseen. Ovat niin saatanasti samannäköisiä. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Samat tyypit oon jossain sekottanut ennenkin.

Tässä käy helposti niin, että kun Mehe vastaa väärin niin visan vetäjää alkaa jo omat vastauksensa arveluttaa. Ja käykin. Piti ko. kohdassa oikein tarkistaa, että kummastakos oikeasti olikaan kyse...

Täytyy kyllä sanoa, että kyseistä herraa EI VOI OLLA tunnistamatta. Luulisi tuon kaikkien tietävän 100% varmuudella.

Tajusinpa vetäneeni yhdenkin nimen selkäytimestä pysähtymättä sen paremmin miettimään. Vituikshan se meni. Typerä moka.

Minähän nyt aina puhun järkeviä. Siis emmä nyt tiä mitä sie siinä tarkotit minkä evotit, mutta ainakin yks sulla oli väärin mikä kaikkien pitäs tietää.