Lunssila
Well-known member
Yllättävä yhteys havaittu! :eek!:
Matxilta loppu puhti puolessa välissä kesken? :doubtful:
Yllättävä yhteys havaittu! :eek!:
Huominen fysiikankoe ahistaa.
Tosi hyvä.![]()
Oliko ostanut neljällä lampulla sen?
Tosi hyvä.![]()
Huh! Todella hyvä onni. Onneksi. :eek!:Surullinen ja iloinen sekä hämmentynyt ja vähän peloissaan..
Sitä pistää miettimään miten mieletön mäihä on, että kesken pyörälenkin fillarin runko katkeaa ja itse selviää kuitenkin pelkällä pikkunaarmulla polvessa.
Onneksi tuo tapahtui paikassa (liikennevalot), jossa olin juuri lähtemässä kiihdyttämään eikä esim. alamäessä 40km/h vauhdeista.
Löysin jopa jonkun ostokuitinkin. Ei tuossa tosin takuusta ole mainintaa, mutta kai se silti siihen kuuluu.EDIT: Ja vakavasti, yleensä rungoissa on jopa 10v-takuut. Oletan että tossaki oli. Hyvä tuuri kävi. Huutopuhelua myyjälle.
Löysin jopa jonkun ostokuitinkin. Ei tuossa tosin takuusta ole mainintaa, mutta kai se silti siihen kuuluu.
Samaa veikkaan. Mulle kun kävi puolittain noin, merkki oli Crescent. Ei kai C:llä alkaviin kannata luottaa.Kuinka vanha pyörä on kyseessä? Ja missä tuo pyörä on kuvattu? Makuuhuoneessa? :wink:
Kuinka vanha pyörä on kyseessä? Ja missä tuo pyörä on kuvattu? Makuuhuoneessa? :wink:
Löysin jopa jonkun ostokuitinkin. Ei tuossa tosin takuusta ole mainintaa, mutta kai se silti siihen kuuluu.