Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ihan ok...ja lomakin alkaa ihan kohta.
Tätä ilmoitusta ei pidä ottaa vittuiluna, vaikka se sitä oli...
Mitenhän tähänkin vastais, ettei tuo ymmärtäs väärin eikä ottas vittuiluna. Luehan vielä kerran ajatusten kans se oksennusrypäs mistä tää lähti.
Projekti päätöksessä ja nyt alkaa BILEET. Selkääntaputtelua ja panhuilu-musiikkia!
Edessä ns. innovaatiokuukausi, ei projektia niskassa, ei kiireitä. Pöytälaatikkoon ideoimista, suunnittelua ja kokeilemista.
Lomarahat juoksee ja bonukset paukkuu!
Kissanpäivät!
UUUUA HEEELA NATTEN!!!!!
Oliko tää se keikka, mikä oli sun johdossa? Onnittelut joka tapauksessa.
Thanks!
Oli tää se, muttei kuitenkaan TÄYSIN mun johdossa. Mä toimin tässä pääasiassa vain tiiminvetäjänä.
Ei hätiä. Olet samassa kastissa Burbin kanssa.:ahem:
Ihan ok...ja lomakin alkaa ihan kohta.
Tsemiä tarvitaan. Tässä on pitkän linjan suunnittelua edessä moneltakin kantilta.Kiitos & tsemppiä omiinkin kuvioihistoivonmukaan ties löytää Tampereelle
Projekti päätöksessä ja nyt alkaa BILEET. Selkääntaputtelua ja panhuilu-musiikkia!
Edessä ns. innovaatiokuukausi, ei projektia niskassa, ei kiireitä. Pöytälaatikkoon ideoimista, suunnittelua ja kokeilemista.
Lomarahat juoksee ja bonukset paukkuu!
Kissanpäivät!
UUUUA HEEELA NATTEN!!!!!
Tein nolon jutun ja tieteellinen urani on ohi.
No ei oikeasti, mutta hävettää.
No???? Kerro heti
Kun olin hieman vaikutuksen alaisena täällä tänään ja sitten *muminaa ja jupinaa* ja se oli vähän noloa...![]()
Meinasin sanoa, että olisit huutanut kunnolla artikuloiden... mutta se *mumina ja jupina* taisikin tulla joltain muilta
Olisit huutanu että "hankkikaa elämä.... peelot*
*häpeää ihan kauhiasti*
*ihan kärppänä häpeää*
Mua hävettää usein ja se ei ole kivaa se.
Ja jos ei auta, niin riisu ittes alasti. Ihan pokkana vaan. Sellasena sitä on maailmaan tultukkin :wink: