Paneminen se vasta on ylimainostettua hommaa. Hirvee duuni ja pikkasen pusseista nipistelee.Pitemmän päälle itsetyydydydys on kylsä mälsää hommaa :nope:
Paneminen se vasta on ylimainostettua hommaa. Hirvee duuni ja pikkasen pusseista nipistelee.Pitemmän päälle itsetyydydydys on kylsä mälsää hommaa :nope:
Tossa olen kyllä samaa mieltä. Ja se turha suihkussa käynti: iho kuivuu muutenkin.Paneminen se vasta on ylimainostettua hommaa. Hirvee duuni ja pikkasen pusseista nipistelee.
Itse en käy suihkussa vaan pyyhin verhoihin mulkun.Tossa olen kyllä samaa mieltä. Ja se turha suihkussa käynti: iho kuivuu muutenkin.
Etenkin jos panee esim. kerran talvella :nope: Panin kerran, ja ihan hirvee ihottuma tuli extrasuihkusta :thumbfh: Tais olla just helmikuussa kun oli kovat pakkaset.
En ikinä pane enää talvipakkasilla!
Hyvä idis! Itse pyyhin lähtiessä taksikuittiin ja jätän yöpöydälle :ahem:Itse en käy suihkussa vaan pyyhin verhoihin mulkun.
Ykkönen. Minä olen kakkonen.Mutta eikös se ole aika hauskaa, kun toi sun kakkonen raportoi selvästikin väärään toikkiin mielialansa. :thumbup:
Hähäähhäähähöhöh...
Tossa olen kyllä samaa mieltä. Ja se turha suihkussa käynti: iho kuivuu muutenkin.
Etenkin jos panee esim. kerran talvella :nope: Panin kerran, ja ihan hirvee ihottuma tuli extrasuihkusta :thumbfh: Tais olla just helmikuussa kun oli kovat pakkaset.
En ikinä pane enää talvipakkasilla!
Jostain joskus luin vanhan sanonnan: "Naiessa puhistuu, sano Pellonpää kullii." Ei ollut Matti kyseessä tuossa lie lain kuitenkaan.Itse en käy suihkussa vaan pyyhin verhoihin mulkun.
Jos osaisi, niin voisi vaikka muokata hiukan edellisen viestini sanontaa: "Kyntäessä kääntyy, sano kullinpää peltoo."Hassua, ettei kulli osaa puhua, vaikka sillä on suu ja se hoitaa miehen kaiken ajattelutyön.
Karvaisessa kaislikossa uiskenteli hauki, pää on sillä punainen ja suu on sillä auki.Hassua, ettei kulli osaa puhua, vaikka sillä on suu ja se hoitaa miehen kaiken ajattelutyön.
Lääkkeet loppu?Viimeiset kaksi päivää on hymyilyttänyt aamusta iltaan, enkä tiedä edes miksi.
Vai yliannostus lääkkeitä? Se aiheuttaa ainakin mulla noita oireita... eiku..Lääkkeet loppu?
Steroidien vastapainoksi rauhoittavia?Vai yliannostus lääkkeitä? Se aiheuttaa ainakin mulla noita oireita... eiku..
Hulluus ei tule yksin, se tulee ystävän kanssa.Viimeiset kaksi päivää on hymyilyttänyt aamusta iltaan, enkä tiedä edes miksi.
Joku stressi sillä on lauennut. Saattaa olla että jää alitajuiseksi, tai sitten tajuaa myöhemmin syyn hyvään fiilikseensä. Tai sitten vaan on ollut makean ystävän kanssa oikein kivaa ja pari päivää menee kuin pilvissä kävellessä.Hulluus ei tule yksin, se tulee ystävän kanssa.
Nyt korjataan asennetta oikein isolla rukkasella ja raavaan miehen kämmenellä.Joskus kun oikein hymyilyttää, niin muistaa että huomenna taas vituttaa joka tapauksessa. Siinä se hymykin sitten hyytyy.
Ehkä veri kiertää päässä. Päänsiäinen turvotus katosi eikä tarvitse lääkitystä sitä vastaan.Lääkkeet loppu?