Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt? - otsikko

Örfil

Guest
Paneminen se vasta on ylimainostettua hommaa. Hirvee duuni ja pikkasen pusseista nipistelee.
Tossa olen kyllä samaa mieltä. Ja se turha suihkussa käynti: iho kuivuu muutenkin.

Etenkin jos panee esim. kerran talvella :nope: Panin kerran, ja ihan hirvee ihottuma tuli extrasuihkusta :thumbfh: Tais olla just helmikuussa kun oli kovat pakkaset.

En ikinä pane enää talvipakkasilla!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tossa olen kyllä samaa mieltä. Ja se turha suihkussa käynti: iho kuivuu muutenkin.

Etenkin jos panee esim. kerran talvella :nope: Panin kerran, ja ihan hirvee ihottuma tuli extrasuihkusta :thumbfh: Tais olla just helmikuussa kun oli kovat pakkaset.

En ikinä pane enää talvipakkasilla!
Itse en käy suihkussa vaan pyyhin verhoihin mulkun.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24270
Sijainti
lappeen Ranta
Tossa olen kyllä samaa mieltä. Ja se turha suihkussa käynti: iho kuivuu muutenkin.

Etenkin jos panee esim. kerran talvella :nope: Panin kerran, ja ihan hirvee ihottuma tuli extrasuihkusta :thumbfh: Tais olla just helmikuussa kun oli kovat pakkaset.

En ikinä pane enää talvipakkasilla!
Itse en käy suihkussa vaan pyyhin verhoihin mulkun.
Jostain joskus luin vanhan sanonnan: "Naiessa puhistuu, sano Pellonpää kullii." Ei ollut Matti kyseessä tuossa lie lain kuitenkaan.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Hassua, ettei kulli osaa puhua, vaikka sillä on suu ja se hoitaa miehen kaiken ajattelutyön.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24270
Sijainti
lappeen Ranta
Hassua, ettei kulli osaa puhua, vaikka sillä on suu ja se hoitaa miehen kaiken ajattelutyön.
Jos osaisi, niin voisi vaikka muokata hiukan edellisen viestini sanontaa: "Kyntäessä kääntyy, sano kullinpää peltoo."
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Viimeiset kaksi päivää on hymyilyttänyt aamusta iltaan, enkä tiedä edes miksi.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Hulluus ei tule yksin, se tulee ystävän kanssa.
Joku stressi sillä on lauennut. Saattaa olla että jää alitajuiseksi, tai sitten tajuaa myöhemmin syyn hyvään fiilikseensä. Tai sitten vaan on ollut makean ystävän kanssa oikein kivaa ja pari päivää menee kuin pilvissä kävellessä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Joskus kun oikein hymyilyttää, niin muistaa että huomenna taas vituttaa joka tapauksessa. Siinä se hymykin sitten hyytyy.
 
Ylös