Timo Toikki
Hepittäjä
Nyt mä voin sanoa, että olen nähnyt kaiken.SUUTTU!
Nyt mä voin sanoa, että olen nähnyt kaiken.SUUTTU!
Jäi epäselväksi kenen kommenttiin tällä viittaat, mutta ainakin omallani tarkoitin mitä sanoin. Ilman hassutteluja.Harvoin on muuten kukaan ampunut noin pahasti omaan maaliin. Mun ei tarvi sanoa enää mitään. Kaikki tuli selväksi. En yleensä sorru tälläisin Nomi-tyylisiin varma tieto kommentteihin mutta nyt on aihetta.
SUUTTU!Jäi epäselväksi kenen kommenttiin tällä viittaat, mutta ainakin omallani tarkoitin mitä sanoin. Ilman hassutteluja.
Noihin aikaisempiin.Jäi epäselväksi kenen kommenttiin tällä viittaat, mutta ainakin omallani tarkoitin mitä sanoin. Ilman hassutteluja.
Ai saatana! Timollahan petti pokeri! Positiivi-Timo putkahti pintaan. Mies, joka rakastaa tyhmiä ihmisiä ja idioottimaisuutta on täällä. Helileijaa ja kevätpuro! Kukkasi mettä!Tää koko mesta on muuten ihan perseestä!
Mutta viihdearvoa löytyy. Kyllä. Loistava ahaa-elämys tuli. Täytyykin perehtyä syvällisemmin asioihin.
Kieltämättä kävi hymynhäivähdys huulilla. Mutta nyt asiaan. Paljon on vielä töitä tehtävä.Ai saatana! Timollahan petti pokeri! Positiivi-Timo putkahti pintaan. Mies, joka rakastaa tyhmiä ihmisiä ja idioottimaisuutta on täällä. Helileijaa ja kevätpuro! Kukkasi mettä!
Niin eli kannattiko edes avautua? Peelo :thumbdownSiis ketä oikeasti kiinnostaa paskan vertaa mitä joku muu ajattelee jossain netin keskustelupalstalla.
Kannattiko edes kommentoida?Niin eli kannattiko edes avautua? Peelo :thumbdown
Hiinä ja hiinä, todennäköisesti eiKannattiko edes kommentoida?
Juu, on hää vaan niin lutunen hahmo.:thumbup:Ai saatana! Timollahan petti pokeri! Positiivi-Timo putkahti pintaan. Mies, joka rakastaa tyhmiä ihmisiä ja idioottimaisuutta on täällä. Helileijaa ja kevätpuro! Kukkasi mettä!
On tainnu jäädä väliin aika pitkään.Ja lopuksi piiiiiitkä vitunhaisto.
Niimpä. On tainnu se puolimetrinen haitariputki helpata hanurista. Istu syvempään, istu syvempäänKannattiko edes kommentoida?
Hymiöhassuttelua. Penalttia.Minnuu kakattais...
"mene vittuun siitä ulisemasta"Hymiöhassuttelua. Penalttia.
"helpottiko?""mene vittuun siitä ulisemasta"