Pissiksillä tulee tollanen olo. Amatööri!Runar ja Kyllikki sanoi:Kesämmällä vois ehkä harkita...tosin nyt on taas tietty sellainen olo että "ei koskaan enää".
t. rk62 & SamiJ
Pissiksillä tulee tollanen olo. Amatööri!Runar ja Kyllikki sanoi:Kesämmällä vois ehkä harkita...tosin nyt on taas tietty sellainen olo että "ei koskaan enää".
Mites tupakkilakko jaksaa törpötellessä? Nimimerkillä: Jo 6 pvää polttamatta, taas.Runar ja Kyllikki sanoi:Alotin tossa 5.12. illalla semmotten kevyen kipottelun, koko eilinen päivä meni kaameessa kankkusessa, kuten viime yökin. Oli ihan oikea liskojen yö.
Nyt alkaa vähän helpottaa, mutta kyllä tässä aika heikko ja tärisevä olo on vieläkin. Noh, huomiseks varmaankin taas on olo normaali.
Ai sä olet menossa DTM:ään työhaastatteluun?Jacques sanoi:Laitan Antti Tuisku -kampauksen. :ahem:
kouvotsvoni sanoi:JÄNNITYS ON SIETÄMÄTÖNTÄ! LISÄKSI EN SAA MILLÄÄN KIINNI ASIOISTA PÄÄTTÄVÄÄ TAHOA:mad_old:
Nyt se perkele oli kahvitauolla! Soittonpyyntöjä olen jättänyt tänäänkin ja kaikkea, mutta ei. Tiistaina se ei ollut tullut töihin vielä klo10, klo12 oli ruokatunnilla, klo14 "ei ollut paikalla" ja klo15 oli lähtenyt kotia.. Tänään klo11 "ei ollut paikalla" ja nyt klo14 kahvitauolla.:mad_old: :jaska:burb sanoi:
Ko. taho haluaa pitää sinua jännityksessä. :thumbup:
Gearloose sanoi:Mites tupakkilakko jaksaa törpötellessä? Nimimerkillä: Jo 6 pvää polttamatta, taas.
Yritätkö tavoitella virkamiestä? Kokeile esimiehen kautta. Minkäänasteisen vittuilun vastaanottaminen virkamiehistöltä on turhinta. Mä lopetin sen jo poikana.kouvotsvoni sanoi:Nyt se perkele oli kahvitauolla! Soittonpyyntöjä olen jättänyt tänäänkin ja kaikkea, mutta ei. Tiistaina se ei ollut tullut töihin vielä klo10, klo12 oli ruokatunnilla, klo14 "ei ollut paikalla" ja klo15 oli lähtenyt kotia.. Tänään klo11 "ei ollut paikalla" ja nyt klo14 kahvitauolla.:mad_old: :jaska:
Vähän jo odottelinkin tällaista postausta sulta.Runar ja Kyllikki sanoi:Alotin tossa 5.12. illalla semmotten kevyen kipottelun, koko eilinen päivä meni kaameessa kankkusessa, kuten viime yökin. Oli ihan oikea liskojen yö.
Nyt alkaa vähän helpottaa, mutta kyllä tässä aika heikko ja tärisevä olo on vieläkin. Noh, huomiseks varmaankin taas on olo normaali.
:nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Kyllä se pössyttely alkoi laakista uudelleen viime kuussa kun suoritin tommosen vuorokauden kestäneen kännikokeilun.
Ei se siihen kaadu. Uudestaan selkään. Mulle ainakin jäi kuva, että sä et halua vetää. Ja sehän sen määrää mitä teet. Jos haluat vetää, vedät. Jos et halua vetää ni lopetat. Simpleetä.Runar ja Kyllikki sanoi:Kyllä se pössyttely alkoi laakista uudelleen viime kuussa kun suoritin tommosen vuorokauden kestäneen kännikokeilun.
Virkanaistapa hyvinkin.. Soitin vielä kerran tänään. Sanoivat, jotta on ens kerran tavattavissa maanantaina. Sitten maanantaina floodaan koko päivän perkele.Mehe Rienarsuo sanoi:Yritätkö tavoitella virkamiestä? Kokeile esimiehen kautta. Minkäänasteisen vittuilun vastaanottaminen virkamiehistöltä on turhinta. Mä lopetin sen jo poikana.
Ja katosihan nuo ylläolevat fiilikset.burb sanoi:Fiilis on väsynyt, pahoinvoiva, nahjusmainen sekä ärsyyntynyt.
Suunnitelmanani on kadottaa nuo fiilikset nukkumalla ensi yönä kunnon yöunet.
:ahem:burb sanoi:Tupakoinnista se ei voi olla kiinni koska tupakointi on terveellistä, miehekästä ja siistiä. :ahem: