Onnittelut!patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
ONNITTELUT!patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
Onnittelut.patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
Kyllä systeemissä on vikaa jos tuollainenkin valmistuu.patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
Minulla tavoitteena Uuno-tyylillä vetää eläkkeelle ilman päivänkään työntekoa:ahem: SAIS JO HOMMAT VARMISTUA!!Moe Szyslak sanoi:Kyllä systeemissä on vikaa jos tuollainenkin valmistuu.
Onnittelut!patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
Onnea. :thumbup:patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
Älähän vielä jää eläkkeelle, sillä jos sen teet joudut vaihtamaan opiskelijabileet eläkeläisten PÄIVÄTANSSEIHIN!:nope: :thumbfh:kouvotsvoni sanoi:Minulla tavoitteena Uuno-tyylillä vetää eläkkeelle ilman päivänkään työntekoa:ahem: SAIS JO HOMMAT VARMISTUA!!
Lauantaitanssit! Kohta humpataan!Moe Szyslak sanoi:Älähän vielä jää eläkkeelle, sillä jos sen teet joudut vaihtamaan opiskelijabileet eläkeläisten PÄIVÄTANSSEIHIN!:nope: :thumbfh:
Luulis nyt siellä 'pesäpallopitäjissä' kaikkien kuntalaisten osaavaan edes jonkinmoisen perusheittäytymisen.Olga sanoi:Väsyttää ihan mielettömästi, vaikka juuri otin reilun kolmen tunnin 'nokoset'. Onneksi veli soitti ja heräsin. Olis muuten tullut vielä pahempi katastrofi. Huomaa, että on joulun vapaat tarpeen.
Parin päivän takaisen tasastaan vatsalleen heittäytymisen seurauksena on uskomattoman paljon kipeitä paikkoja. Siinä retkahduksessa liikahti sellaiset paikat, joita ei tavallisesti tule rasitettua. En kuitenkaan aio vastaavilla heittäytymisillä alkaa treenaamaankaan tulevaa varten.
Se on helppo laji. Vartin hengailee, laakasee ja juoksee parisataa metriä, niin pääsee sankariksi:ahem:Moe Szyslak sanoi:Luulis nyt siellä 'pesäpallopitäjissä' kaikkien kuntalaisten osaavaan edes jonkinmoisen perusheittäytymisen.
Vai onko Tahko Pihkalan opit menneet harhaan?:doubtful:
Toki toki, kun se heittäytyminen on etukäteen tiedossa. Entäpä, kun ihan yllättäen 'heittäydyt' vatsalleen niin, että jalka/jalat on kiinni eikä käsilläkään oikein pysty ottamaan 'vastaan'. :mad_old:Moe Szyslak sanoi:Luulis nyt siellä 'pesäpallopitäjissä' kaikkien kuntalaisten osaavaan edes jonkinmoisen perusheittäytymisen.
Vai onko Tahko Pihkalan opit menneet harhaan?:doubtful:
No en tiedä onko jatkuva apatia tavoiteltava olotila:frown:Juskanen sanoi:Olgalle myötätuntoa täältä roppakaupalla :thumbup:
Käsittämätöntä, miten mielialat vaihtelee laidasta laitaan. Pitäisköhän oikeesti harkita jotain lääkitystä...
Onnittelut.patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.