Captain Howdy
Well-known member
Voi olla, ellei sitten tuo asiapuolella vaadittu tupakan kieltolaki iske ennen sitä.kouvotsvoni sanoi:Ruusperi hoitaa tervapuolen?
Voi olla, ellei sitten tuo asiapuolella vaadittu tupakan kieltolaki iske ennen sitä.kouvotsvoni sanoi:Ruusperi hoitaa tervapuolen?
Nukuin muuten aika hyvin :wink:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos haluat rauhoittua ja että levottomat ja epäsiveelliset ajatukset katoavat mielestä, niin soita mulle huomenillalla. :ahem:
Vai joululahjoiksi tai -korteiksi päiväkahveja nykyään nimitetään.Pasi73 sanoi:Olipas mukava ylläri kun seinänaapurin nuori rouva toi äskeen mulle
joululahjan ja -kortin, kai sitten olen jotain tehny oikein kun näin oikeen
muistetaan. Joulusiivojen keskellä tämä piristi melkoisesti. :thumbup:
Tammikuun alkuun venyy päätös tuossakin paikassa.Olga sanoi:Pidän peukkuja. Milloin tiedät, miten käy?
Taitaa tänä jouluna soida sattuneesta syystä tavallistakin useammin.Ylen Sankia Priha sanoi:Radio on vinguttanut jo kuukauden päivät kaikenlaisia joulurenkutuksia, mutta joulumieli iski vasta tänään kun soittivat Juicen joululaulun 'Sika'
Ehkä paras jouluveisu evah.. :thumbup:
Sama. Pitkittänyt olen ja huomenna hoidan jouluostokset. Jos jotain unohtuu, niin sunnuntaina vielä toinen reissu. Sitten alkaa joulu.Olga sanoi:Olen pitkittänyt kauppaan menoa. Pakko kai se on mennä.
Palasin. Eipä ollut hirmuruuhkaa lain'.Il Tempo Gigante sanoi:Epätoivoinen. Pitäisi lähtiä kauppaan. Hirmuruuhkat kaupoissa veikkaan ma.
Sama.. konvehtirasiat veljille ja vanhemmille ja joku leluformula veljenpojalle.. perinteistä systeemiä..Runar ja Kyllikki sanoi:Sama. Pitkittänyt olen ja huomenna hoidan jouluostokset. Jos jotain unohtuu, niin sunnuntaina vielä toinen reissu. Sitten alkaa joulu.