Vellu
Kuninkaalleninen
Onnittelut ja myötätunnot kaikille niitä tarvitseville ja ne ansaitseville.
Onnittelut! :thumbup:patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.
Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.Runar ja Kyllikki sanoi:Erinomaisen hieno, koska tänään on talvipäivän seisaus ja nyt aletaan mennä päivien pituuden osalta kesään päin! :thumbup:
Kiitos muuten, oli kiva yllätysS.A sanoi:On tullut hirveän hyvä mieli parin joulukortin ansiosta.
Esim. jos lentää pyörän kanssa nurin, niin kannattaa se 'vastaanottava' käsi laittaa auton renkaan alle yliajettavaksi ja ottaa se isku vastaan esim. kypäräpäisellä päällä.:ahem:Olga sanoi:Toki toki, kun se heittäytyminen on etukäteen tiedossa. Entäpä, kun ihan yllättäen 'heittäydyt' vatsalleen niin, että jalka/jalat on kiinni eikä käsilläkään oikein pysty ottamaan 'vastaan'. :mad_old:
Itsellä oli talviseisokki, mutta meni poisburb sanoi:Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.
Ja Wikipediasta tarkastettuani huomaan tarkan hetken olevan 22.12. klo 2.22.
Ole hyvä!patriot sanoi:Kiitos kaikille onnitteluista tasapuolisesti. Kohti uusia seikkailuja.
Tänään tuli taas soittoja ja soiteltua. En taida ehtiä opinahjoon kevätlukukaudellakaan 8.1. Ouluun:ahem:Moe Szyslak sanoi:Mulla on huojentunut mieli. Duunit tehty tältä vuodelta ja sitten vaan jännätään, mitä se lopullinen myynti on.:ahem:
(Ja paljonko napsuu jaskoja eli bonuksia).
Hieno homma, että tein virheen. Nythän mulla on huomennakin hyvä mieli samasta asiasta!! :ahem:burb sanoi:Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.
Ja Wikipediasta tarkastettuani huomaan tarkan hetken olevan 22.12. klo 2.22.
Jos haluat rauhoittua ja että levottomat ja epäsiveelliset ajatukset katoavat mielestä, niin soita mulle huomenillalla. :ahem:Juskanen sanoi:Nyt kyllä levottomuus pyrkii valtaamaan mielen. Aijai
Samoin rinsessalla, on tosin jo paranemaan päin. Osu sillai hyvään saumaan, että mutsi tuli maanantaina Wieniin joulunviettoon ja oli näinollen hoitamassa tytärtä.Captain Howdy sanoi:Flunssa. :frown:
Voi harmi. :frown:Captain Howdy sanoi:Flunssa. :frown:
Ruusperi hoitaa tervapuolen?Captain Howdy sanoi:Aina se kummasti jouluksi iskee..
No mulla on kuiva-ainekaapissa jallupullo ja tänään on saunavuoro.
Jos ei niillä taivu niin sitten saa lentsu olla!