Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kuis multa oli tuo Ptriotin ilmoitus mennyt ihan ohi... Paljon onnea nyt kuitenkin :thumbup:

Mulla on nyt hyvä mieli :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
patriot sanoi:
Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan. ;)
Onnittelut! :thumbup:

Estate

Well-known member
On tullut hirveän hyvä mieli parin joulukortin ansiosta. :)

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Erinomaisen hieno, koska tänään on talvipäivän seisaus ja nyt aletaan mennä päivien pituuden osalta kesään päin! :thumbup:
Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.
Ja Wikipediasta tarkastettuani huomaan tarkan hetken olevan 22.12. klo 2.22.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
S.A sanoi:
On tullut hirveän hyvä mieli parin joulukortin ansiosta. :)
Kiitos muuten, oli kiva yllätys :)

Ja samalla voin infota, että itseltäni jäi joulukorttishow minimaaliseksi tänä vuonna, joten... :frown:

Mulla on edelleen ihan hyvä mieli :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Toki toki, kun se heittäytyminen on etukäteen tiedossa. Entäpä, kun ihan yllättäen 'heittäydyt' vatsalleen niin, että jalka/jalat on kiinni eikä käsilläkään oikein pysty ottamaan 'vastaan'. :mad_old:
Esim. jos lentää pyörän kanssa nurin, niin kannattaa se 'vastaanottava' käsi laittaa auton renkaan alle yliajettavaksi ja ottaa se isku vastaan esim. kypäräpäisellä päällä.:ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.
Itsellä oli talviseisokki, mutta meni pois:(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla on huojentunut mieli. Duunit tehty tältä vuodelta ja sitten vaan jännätään, mitä se lopullinen myynti on.:ahem:

(Ja paljonko napsuu jaskoja eli bonuksia).:eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on huojentunut mieli. Duunit tehty tältä vuodelta ja sitten vaan jännätään, mitä se lopullinen myynti on.:ahem:

(Ja paljonko napsuu jaskoja eli bonuksia).:eek:
Tänään tuli taas soittoja ja soiteltua. En taida ehtiä opinahjoon kevätlukukaudellakaan:eek: 8.1. Ouluun:ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Hieno homma, että tein virheen. Nythän mulla on huomennakin hyvä mieli samasta asiasta!! :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Toisaalta aikalailla puhkinainen ja väsynyt olo, toisaalta taas helvetin hyvät fiilikset, koska duuniprojekti on edennyt kaikenkaikkiaan hyvin satunaisista vastoinkäymisistä huolimatta ja onpa siinä samalla sadellut runsaasti kiitostakin puolelta jos toiselta. Eiköhän näillä eväillä jaksa sitten taas tammikuussa raahautua toimistolle, näillä näkymin pitäis tammikuussa muutoinkin olla aavistuksen iisimpää duunin suhteen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Captain Howdy sanoi:
Flunssa. :frown:
Samoin rinsessalla, on tosin jo paranemaan päin. Osu sillai hyvään saumaan, että mutsi tuli maanantaina Wieniin joulunviettoon ja oli näinollen hoitamassa tytärtä.

Paranemisia ja tsemppiä!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Captain Howdy sanoi:
Flunssa. :frown:
Voi harmi. :frown:

Itse tässä valmistaudun perinteiseen jouluflunssaan. On tainnut kolme viimeisintä joulua mennä sairastaessa. Vielähän tässä ehtii. :dunno:

Captain Howdy

Well-known member
Aina se kummasti jouluksi iskee..

No mulla on kuiva-ainekaapissa jallupullo ja tänään on saunavuoro.
Jos ei niillä taivu niin sitten saa lentsu olla!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Captain Howdy sanoi:
Aina se kummasti jouluksi iskee..

No mulla on kuiva-ainekaapissa jallupullo ja tänään on saunavuoro.
Jos ei niillä taivu niin sitten saa lentsu olla!
Ruusperi hoitaa tervapuolen?