Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ehkä eilen kirosivatkin, kun en kierrellyt, annoin sataa vaan lisää lunta...:thumbfh:
Mutta perjantaina kaksi kertaa kierros läpi...:ahem:
Tänään aamupäivällä ei enää "hermo kestänyt", vaan heitin kierroksen, vaikka vieläkin sataa lisää. Pieni pelko, että jos aivan suvelle heittää, niin sitten on isosti ongelmia reilun 10 senttisen "lumiukkolumen" kanssa....
Nyt sitä lumiukkolunta on ainakin tällä suunnalla. Vesiräntää sataa ja mittari on plussalla.

Tuntuu niin 'ihanalta' olla hiukset litassa ja märkinä aamukävelyn jäljiltä. En huomannut sadetta ajoissa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kannattaa muistaa että koskaan asiat ei ole niin viturallaan etteikö niitä pikku kännillä saisi vielä huonommiksi. Toimii!! :ahem:
Kai se on sitten persoonasta kiinni, mutta mua ainakin aikoinaan ahdistus vaan pahentui, jos veti lärvit.. Sen sijaan säännöllisen liikunnan aloittaminen auttoi paljon paremmin. :)
 

Ned Flanders

Diddlido springfielder
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
393
Sijainti
Next door to Homer!
Rupes ärsyttää tää perseily kakkosnikin takaa tällä forumilla. Sen takia muutin sen varmasti tunnistettavaksi.

Tietääkö kukaan mikä oli Nedin alkuperäinen nikki? Urkkimatta?
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Nyt sitä lumiukkolunta on ainakin tällä suunnalla. Vesiräntää sataa ja mittari on plussalla.

Tuntuu niin 'ihanalta' olla hiukset litassa ja märkinä aamukävelyn jäljiltä. En huomannut sadetta ajoissa.
Niin oli täälläkin klo 6. Nyt kirkastuu ja pakastaa...
Lumiukkolumetkin lähti kohtuullisesti aamuvarhaisella, vaikkei se lingon läpi tahdo mennäkkään. Etukuormaajalla tosin lähtisi mutta se hyvin hidasta verrattuna linkoon.
Erään omakotitalon katolta pudonnut reilusti, niin siinä olisi voinut olla kuormaaja nopeampi... Noissa pihoissa kun ei oikein ole "läjitysalueita", niin vetelin lingolla noin sadan metrin päähän..:dunno:

Vois kai ne lumityöt tehdä kuormaajalla hintaan 40-50 e +ALV kahvitauot mukaanlukien, mutta ei nyt sentään. Muutama kymppi, pullakahvit, kudotut villasukat, viinipullo tavallisimmat korvaukset..:eek: Taitaa "virallisen" roskakatoksen ympäristö olla pienin alue, mutta suurin korvaus!:D

Virkeänä päivän veroilmoituksen kimppuun!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Niin oli täälläkin klo 6. Nyt kirkastuu ja pakastaa...
Lumiukkolumetkin lähti kohtuullisesti aamuvarhaisella,....tahdo mennäkkään.

Virkeänä päivän veroilmoituksen kimppuun!

Niinpä joo.... Näemmä on pysyhtynyt kuittiin n0 44..
Isällä oli taas kerran työintoa enemmän kuin malttia. Eräälle naapurille voisi polttopuita tuoda vaikka lisää vaikka pari viikkoa sitten parin kolmen kuukauden tarpeet sai. Kiireellä metsää auraamattomalle tielle ja poistullessa rinteseen metsätiellä kiinni, soitti apua. Se poljettu pakastuva suvilumi n 30 sm, alla jäätikkö, eihän se muuta tarvii.... Potutti lähteä metsätielle!:jaska:

Linkosin alamäkeenpäin "varovasti"/ kahteen kertaan, telkuttiin tr pinteestä, pääsi viemään kuormaa. Vähän oli naama mulla norsunv..lla, josko vielä linkoaisin tien huomista varten, josko vielä liää puita, aja itse aamulla rauhassa kunnon pakkaskelillä. Tarttuu kiinni jäätikköön ja onnistuu paremmin...

No, kuitenkin linkosin sellaiselta kohdalta, mistä olin jo puoliksi lingonnut....
Hevon perkele, nivelakseli paskaksi! Voimakas traktori, leveä linko, melko paljon paakkutunutta suvilunta, hieman kiire... Eihän se muuta tarvii!!:jaska::jaska: Potutti vielä enemmän ajaa pois metsästä!!
Onhan tuo monta vuotta jo kestänytkin...Vastaava levykytkimellä varustettu lingonakseli olisi hallin hyllyllä, mutta kun se on kertaluokkaa heikompi jo alunperin, niin en taida laittaa... ei kestä kuitenkaan tiukan paikan tullen!

Loppujen osien purku, vienti paikalliselle korjaamolle, joko uusi järeä akseli tai osia entiseen + korjuu... Siihen ne talven linkousansiot meneekin...:mad_old:

Nyt suurin kenkutus on jo häipynyt, mutta ny väsyttää, kun äsken nälkäisenä ja kylmissäni kaakaota +leipää yms "pikaevästä" hotkin...

AIka äkkiä muuttuu fiilikset, ei kehtais millään nyt jatkaa tuota kirjanpitoa...:yuck:

No, eipähän ole jokainen päivä "tylsä ja samanlainen"! :p
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Hyvä fiilis ollut jo hetken aikaa. Epäilen että sen takana on pari henkilöä jotka saa mut nauramaan jatkuvasti.
Ja eräs isompi päätös tulevaa kohtaan.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tsemiä Veskulle :thumbup:

Täällä on kaikki minua lukuunottamatta kuumeessa :nope:

Positiivisena asiana mainitaan, että tilaamani Teban levy saapui ja on nyt kuuntelussa.
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Täällä on kaikki minua lukuunottamatta kuumeessa :nope:
Hyvä, että on yksi säästetty hoitsuksi. Voimia tupaan!
Täällä taitaa koululaisilla olla hiihtolomaviikko, kun ei bussi ole käynyt poimimassa ketään kotikadulta kyytiin. Eihän teillä nyt kuumeilla lomapäiviä?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
:D Hääkellojen väriä tässä pähkin. Burb ei vaan vieläkään oo pollannut että kenestä tulee mun mies.
Burbbihan on niin mukava mies, että eipä tuota tarvitse pollata.

Niin ystävällinen, että päästää muutkin tarpeen tullen osingoille.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Hyvä, että on yksi säästetty hoitsuksi. Voimia tupaan!
Täällä taitaa koululaisilla olla hiihtolomaviikko, kun ei bussi ole käynyt poimimassa ketään kotikadulta kyytiin. Eihän teillä nyt kuumeilla lomapäiviä?
Ei, lomat vasta parin viikon päästä. Mulle sattui hyvä päivä, kun en voi teknisten ongelmien takia tehdä töitä. Puolikuntoinen itsekin, kun hiki tuli apteekkiin ja lähikauppaan kävelystä - lumitöistä nyt puhumattakaan. Ei kuitenkaan nyt kehtaa kotona oloaan valittaa :D
 
Ylös