Estate
Well-known member
Mulle tuli vaan viime viikolla mailia, että tilaus viivästyy eikä tiedä, koska tulee. :frank:Positiivisena asiana mainitaan, että tilaamani Teban levy saapui ja on nyt kuuntelussa.
Mulle tuli vaan viime viikolla mailia, että tilaus viivästyy eikä tiedä, koska tulee. :frank:Positiivisena asiana mainitaan, että tilaamani Teban levy saapui ja on nyt kuuntelussa.
Minä tilasin tuon ruåtsista :thumbfh:Mulle tuli vaan viime viikolla mailia, että tilaus viivästyy eikä tiedä, koska tulee. :frank:
Mä käytin tilauspaikkana CDON.comia.Minä tilasin tuon ruåtsista :thumbfh:
Pieniä murheitahan tuollaiset konerikot on oikeitten ongelmien rinnalla.Tsemiä Veskulle :thumbup:
Täällä on kaikki minua lukuunottamatta kuumeessa :nope:
Positiivisena asiana mainitaan, että tilaamani Teban levy saapui ja on nyt kuuntelussa.
Muistathan laittaa veroilmoitukseen nuo linkousansioit?Niinpä joo.... Näemmä on pysyhtynyt kuittiin n0 44..
Isällä oli taas kerran työintoa enemmän kuin malttia. Eräälle naapurille voisi polttopuita tuoda vaikka lisää vaikka pari viikkoa sitten parin kolmen kuukauden tarpeet sai. Kiireellä metsää auraamattomalle tielle ja poistullessa rinteseen metsätiellä kiinni, soitti apua. Se poljettu pakastuva suvilumi n 30 sm, alla jäätikkö, eihän se muuta tarvii.... Potutti lähteä metsätielle!:jaska:
Linkosin alamäkeenpäin "varovasti"/ kahteen kertaan, telkuttiin tr pinteestä, pääsi viemään kuormaa. Vähän oli naama mulla norsunv..lla, josko vielä linkoaisin tien huomista varten, josko vielä liää puita, aja itse aamulla rauhassa kunnon pakkaskelillä. Tarttuu kiinni jäätikköön ja onnistuu paremmin...
No, kuitenkin linkosin sellaiselta kohdalta, mistä olin jo puoliksi lingonnut....
Hevon perkele, nivelakseli paskaksi! Voimakas traktori, leveä linko, melko paljon paakkutunutta suvilunta, hieman kiire... Eihän se muuta tarvii!!:jaska::jaska: Potutti vielä enemmän ajaa pois metsästä!!
Onhan tuo monta vuotta jo kestänytkin...Vastaava levykytkimellä varustettu lingonakseli olisi hallin hyllyllä, mutta kun se on kertaluokkaa heikompi jo alunperin, niin en taida laittaa... ei kestä kuitenkaan tiukan paikan tullen!
Loppujen osien purku, vienti paikalliselle korjaamolle, joko uusi järeä akseli tai osia entiseen + korjuu... Siihen ne talven linkousansiot meneekin...:mad_old:
Nyt suurin kenkutus on jo häipynyt, mutta ny väsyttää, kun äsken nälkäisenä ja kylmissäni kaakaota +leipää yms "pikaevästä" hotkin...
AIka äkkiä muuttuu fiilikset, ei kehtais millään nyt jatkaa tuota kirjanpitoa...:yuck:
No, eipähän ole jokainen päivä "tylsä ja samanlainen"!
Luonnollisesti näin tappiollisena vuotena :thumbup:Muistathan laittaa veroilmoitukseen nuo linkousansioit?
Jos meinaat niitä polttopuita ostaa, niin hinta nousi juuri kolminkertaiseksi ja ALV päälle!Muistathan laittaa veroilmoitukseen nuo linkousansioit?
Onko rakkauden huuma haihtunut?nyt taas vähän huonompi fiilis..
tää on vähän monimutkaisempaa.. eipä siitä sen enempää..Onko rakkauden huuma haihtunut?
:ahem:Aivan hyvä ja onnellinen.
Geiliksellä on ihme magiaa. Se saa aina mut hyvälle tuulelle, vaikka olis miten huono, väsynyt päivä ja masentais kiukulla. Ja hyvä niin
Voi kun oppis joskus pitämään kitansa kiinni. Mutta toki toi kolminkertaistunut hinta, eli 3 euroa on jo aika paljon.Jos meinaat niitä polttopuita ostaa, niin hinta nousi juuri kolminkertaiseksi ja ALV päälle!
Jos pirun tarkkoja oltaisiin, niin linko taitaa olla puoliksi maatalouskalustossa, toisella puolella lingotaan yksityispuolen pihaa ja kenties kuitittomat jutut ( kuten sinun lupaamasi pullakahvit jollekin lähistön linkomiehelle... )ja sillä kalustossa olevalla kuitilliset keikat...:tongue: ja trakorin menoistakin taidan muistaa tehda oikaisun,,, No, ei tuo olisi aivan oikea tapa, mutta siinä ja siinä, kelpaisko seliteeksi..
Aika kiven takanahan ne hyvät mestat on, ellei ole suhteita, yms. Ota mieluummin se toinen vaihtoehto eli :alppu:Kellään ois helppoa ja hyvin palkattua kesätyötä erittäin pätevälle hankintain opiskelijalle?