Olga
.
Minne tänne? Sehän ei ole liikesalaisuus.Uuu-uuuu... tehoalku aamulle. Tehty reilun kymppitonnin perusvarastotarjous Kajaaniin ja Mikkeliin mallihommatilaus.:ahem:
Minne tänne? Sehän ei ole liikesalaisuus.Uuu-uuuu... tehoalku aamulle. Tehty reilun kymppitonnin perusvarastotarjous Kajaaniin ja Mikkeliin mallihommatilaus.:ahem:
Kaappapuistoon! Eikä summakaan ollut edes tarkka, vaan sinnepäin. +- 3 tonnia.Minne tänne? Sehän ei ole liikesalaisuus.
Itsensä myymistä. En ole koskaan saanut hyvää (kesä)työpaikkaa hakemuksella hakemalla.Hyvinkin turhautunut. Työnhaku, voi helvetti mitä touhua.
Perse pystyssä mielummin menet haastatteluun?Itsensä myymistä. En ole koskaan saanut hyvää (kesä)työpaikkaa hakemuksella hakemalla.
Näin niinkun kannustuksena.
Ok. Olen usein ihmetellyt noita sanoja ja niiden muodostumista. Miten niin kauppapuisto? Eikö sen pitäisi olla kauppakaupasto? :ahem:Kaappapuistoon! Eikä summakaan ollut edes tarkka, vaan sinnepäin. +- 3 tonnia.
Njuu, sehän tässä risookin, että täytyy tyrkyttää. Just nyt lähettelen avoimia hakemuksia ja uhkaan soittavani perään pari päivää myöhemmin.Itsensä myymistä. En ole koskaan saanut hyvää (kesä)työpaikkaa hakemuksella hakemalla.
Näin niinkun kannustuksena.
Joo, mutta kyseisiä artikkeleita ei myydä kaupassa, vaan puistoissa, porttikongeissa jne.Miten niin kauppapuisto? Eikö sen pitäisi olla kauppakaupasto? :ahem:
Joo, mutta kyseisiä artikkeleita ei myydä kaupassa, vaan puistoissa, porttikongeissa jne.
Moe myyntikeikalla.
:ahem::ahem::ahem:Moe myyntikeikalla.
Voisin tulla mun turkoosissa paidassa piristämään sun päivääsi.Eka aamu melkein viikkoon ilman räkää ja kurkkukipua. :ahem: Mut keveesti nyt vielä tää päivä.
No mutta paidathan me otetaan aina pois.Voisin tulla mun turkoosissa paidassa piristämään sun päivääsi.
Pitääkö sun aina niitä 3 lapsen äitejä yrittää?paska fiilis.. ei kiinnosta mikään just nyt..
ei ole nyt sellaisesta kyse..Pitääkö sun aina niitä 3 lapsen äitejä yrittää?