En ole saanut.. En edes omalta kädeltäni.Jätkä yrittää vihjailla, että olis saanu! Vittu keikille siitä, niin väännetään päästä niin kauan, että saadaan totuus ulos.
En ole saanut.. En edes omalta kädeltäni.Jätkä yrittää vihjailla, että olis saanu! Vittu keikille siitä, niin väännetään päästä niin kauan, että saadaan totuus ulos.
Luulin jotta olisit, mutta et näemmäHämmentynyt: minulla ei olekaan Kingvippi-oikeuksia :eek!: :nope:
HAH HAH HAA päivän paras. Kohta joku heittää että Matxilla on Audi. Yhtä mahdoton case.Jätkä yrittää vihjailla, että olis saanu! Vittu keikille siitä, niin väännetään päästä niin kauan, että saadaan totuus ulos.
Mua taas vituttaa erää forumistit. Toivottavasti iskee ripuli niihin.Niin hyvä, että meinas itku päästä. Kiitos tästä kuuluu muutamalle forumistille. :thumbup:
Kerro lisää!Niin hyvä, että meinas itku päästä. Kiitos tästä kuuluu muutamalle forumistille. :thumbup:
No eräiden antamiin palautteisiin voit lukea syyn allekirjoituksessa olevasta linkistä.Mua taas vituttaa erää forumistit. Toivottavasti iskee ripuli niihin.
Tuosta tuli mieleen, että vielä veemäisempää olisi oksennustauti JA ripuli. Siin on leikki kaukana, jos ämpäri on unohtunut ärrälle......Toivottavasti iskee ripuli niihin.
En tiedä, mutta kun pääsen täältä himaan, niin juon oluen. Saletti homma.Normipäivä. Mihin kaikki meni? JUMALAUTA!
Ja kuka perkele on laittanu mun jääkaappiin puoliksi syötyjä snagarin kärkkäreitä?Normipäivä. Mihin kaikki meni? JUMALAUTA!
Vaimo kärsii tuosta par'aikaa. Itsehän olen hoitamassa naisväkeä tänään kotosalla.Tuosta tuli mieleen, että vielä veemäisempää olisi oksennustauti JA ripuli. Siin on leikki kaukana, jos ämpäri on unohtunut ärrälle.
Voi ei...Kohta jännityksellä tutkailemaan eilisen kuvasatoa.
Peesaan... mullekin riittää muistikuvat. Hataratkin!Voi ei...