Makkonen
Guest
Osanottoni ja jaksamisia. :frown:
Itselläni taas ei just nyt ota niinkään pannuun työasiat.. Sain vähän lisää vastuuta duunissa ja sitä kautta lisää haasteita ja vähän kehittymismahdollisuuksia.. Mietin vielä kehtaisiko pyytää palkankorotusta..Työasiat 'hippasen' ottaa pannuun. Ehkä vähän enemmänkin, mutta mitäpä siihen auttaa täällä sitä kohkata.
Älä nössöile vaan pyydä...eikun käske!Itselläni taas ei just nyt ota niinkään pannuun työasiat.. Sain vähän lisää vastuuta duunissa ja sitä kautta lisää haasteita ja vähän kehittymismahdollisuuksia.. Mietin vielä kehtaisiko pyytää palkankorotusta..
Kehtaisit! :thumbup:Itselläni taas ei just nyt ota niinkään pannuun työasiat.. Sain vähän lisää vastuuta duunissa ja sitä kautta lisää haasteita ja vähän kehittymismahdollisuuksia.. Mietin vielä kehtaisiko pyytää palkankorotusta..
Pari kertaa oon kyllä saanutPyytämättä harvemmin saa - mitään - tässä maailmassa.
Mä en oo saanu vaikka oisin pyytäny!Pari kertaa oon kyllä saanut
PeesaanPari kertaa oon kyllä saanut
Ratkaiset haasteet ja kehityt hieman, sitten on parempi kinuta palkkaa.Itselläni taas ei just nyt ota niinkään pannuun työasiat.. Sain vähän lisää vastuuta duunissa ja sitä kautta lisää haasteita ja vähän kehittymismahdollisuuksia.. Mietin vielä kehtaisiko pyytää palkankorotusta..
Osanottoni.Suru. Setältä loppui kivut tänään iltapäivällä kello kolme. Maanantaina kävin katsomassa viimeksi Meilahden syöpätautien neurologisella puolella, silloin jo näki että on kyse päivistä ennen kuin viikoista. Oli melanooma levinnyt jo joka puolelle, aivoihin ja sisäelimiin. Kovin oli tuskissaan viimeiset päivät. Vain tunnin ehti olla Terhokodissa ennen lähtöä.
Ei kun pääsiäisenä. :ahem:Juhannus aloitetaan vappuna?