Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Alpu: :(

Paappa sanoi:
Tulimme tuossa joku aika sitten laitokselta pikkuprinsessan kanssa kotio, olo on aivan äärettömän onnellinen. Tuossa kun se vieressä ähisee ja tuhisee niin tulee aivan käsittämättömän hyvä olo.
Lämpimät onnittelut prinsessasta! Ähinän ja tuhinan voi hyvin kuvitella... :)

Doubtful

Banned
Aika rikki taas :jaska: Ollunna tässä virustauti jylläämässä jo 7-viikkoa, välillä on jo ihan hyväolo, mutta sitten seuraavana päivänä saattaakin olla ihan paskana. En tiedä mistä ihmeestä olen tälläsen nykässy, parilla kamullakin on ihan sama juttu ja loppua ei tunnu näkyvän :jaska: Yleensä olen ollut terve kuin pukki, lääkärissäkin käynyt viimeksi lähes kymmenen vuotta sitten, edes a-virusta ei ole tullut vuosiin eikä oikeastaan muutakaan flunssaa, mutta nyt sitten :jaska: :jaska:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Eipä sitten mennyt tänäkään aamuna varaston ovi lukkoon. Tekis mieli nakata koko paska hevonvittuun.
Siispä lisää säätelyä. Aika helvetisti siellä on jo prikkoja välissä muutenkin. :D

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jr- sanoi:
Sitä kasvamista ja kehittymistä vasta mukava onkin seurata.
Lähinnä hain takaa sitä kun tulee joko :
- uhma
- esiteini
- teini
-ikä päälle niin...
En puhu, onneksi, kokemuksesta.

Örfil

Guest
Oli aamulla, mutta nyt se meni ohi. Ja voi lähteä kotiin :)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiek...

Tuntuu tautiselta. Kuumemittari on edelleen kadoksissa. Edessä pakko-ohjelmaa ympäri Kainuuta liian pitkälle iltaan asti. Aamutoimet sekaisin, kun ei ole koira kotona. Pakonomainen tarve lähteä käyttämään koiraa ulkona ja sitten taas hoksaa, ettei sitä ole. Onneksi koira on onnellinen, kun pääsi koirakaverinsa/kaverikoiransa luo muutamaksi päiväksi.

Niisk.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
nalattaa ja ketuttaa. netti ei toimi kotona enka osaa asialle mitaan tehda.. tanaan kaks viikoa asusteltu taas yksin hollannissa ilman lamminta vetta tai ruuan laitto mahdollisuutta kun ei kaasua viela tuu. on ollu lampimat ateriat vahan vahissa. ikava laheisyytta. :cool:

mut onneksi toissa menee hyvin ja joka paiva oppii uutta. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
nalattaa ja ketuttaa. netti ei toimi kotona enka osaa asialle mitaan tehda.. tanaan kaks viikoa asusteltu taas yksin hollannissa ilman lamminta vetta tai ruuan laitto mahdollisuutta kun ei kaasua viela tuu. on ollu lampimat ateriat vahan vahissa. ikava laheisyytta. :cool:

mut onneksi toissa menee hyvin ja joka paiva oppii uutta. :ahem:
Ulkomaanpelle :eek!:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
No kuule niinhän mä olenkin :ahem: :D :thumbup:

t: Ulkomaanpelle Österreichista

:idea: nii. kai ma nyt sen tiesin. hmph. ;)
ja via kauempana ku ma. eli mulla vois olla asiat huonomminki :D