Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
:idea: nii. kai ma nyt sen tiesin. hmph. ;)
ja via kauempana ku ma. eli mulla vois olla asiat huonomminki :D
No se on kaikki tietysti siittä kiinni, että mitä pitää huonompana :tongue:

P.S. on muuten toi kauempana oleminen aikalailla hiinä ja hiinä

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Niin mut toisaalta voihan kuulemma olla lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana :doubtful:
niin tai liian kaukana muttei silti riittavan.. :)
ja totta et on aika hiina ja hiina.. pitaa tutkia asiaa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
lara sanoi:
niin tai liian kaukana muttei silti riittavan.. :)
ja totta et on aika hiina ja hiina.. pitaa tutkia asiaa.

voi voi voi... finnairin sivujen mukaan
helsinki-amsterdam 1521km, lentoaika 2h 35min ,
helsinki-wien 1459km, lentoaika 2h 30min.

masennuin. :nope: :jaska:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vastoin normaalia olotilaani olen tällä hetkellä hieman hermostunut. Ollut jo yli 15 minuuttia, joka on mulle harvinaisen pitkä aika stressata mistään asiasta.
Tilanne johtuu siitä, että eräs asia viivästyi toisten ihmisten mokailujen vuoksi, eivät edes vaivautuneet ilmoittamaan minulle ja asia selvisi vasta kun oma-aloitteisesti aloin sitä selvittää. Ihan turhaan käytin aikaa ja vaivaa ja soittelin toisten mokailujen vuoksi.
Noh, nyt täytyy soittaa vielä yhteen paikkaan, siihenmenee n. 10-15 minuuttia ja se puhelu selvittää koko homman joten eiköhän se lievä hermostuneisuuskin tässä katoa samantien.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
voi voi voi... finnairin sivujen mukaan
helsinki-amsterdam 1521km, lentoaika 2h 35min ,
helsinki-wien 1459km, lentoaika 2h 30min.

masennuin. :nope: :jaska:

Älä sinä Lara masennu. :) Äkkiä mä sinne teille kurvaan. ;)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Älä sinä Lara masennu. :) Äkkiä mä sinne teille kurvaan. ;)
:p no kurvaa kurvaa!! mennaan ajelulle.. naytan sulle hollannin ainoa kukkulan. ja amsterdam-amersfoort valilta rummimman lampaan.
heti parempi mieli.:ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Niin ja käyt matkalla useamman kerran kaffellakin :D
Juu, jos Tukholmasta aamulla aikaisin lähtee prätkällä ja illaks haluaa olla Laran luona, niin aika monta kertaa ehtii nykyliikenteenkin huomioon ottaen kaffeelle matkalla. :ahem: Kuuden eri maan pääkaupungin alueella kun vähän koukkaa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
:p no kurvaa kurvaa!! mennaan ajelulle.. naytan sulle hollannin ainoa kukkulan. ja amsterdam-amersfoort valilta rummimman lampaan.
heti parempi mieli.:ahem:
Ja mä vien sut sinne Markeniin. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Juu, jos Tukholmasta aamulla aikaisin lähtee prätkällä ja illaks haluaa olla Laran luona, niin aika monta kertaa ehtii nykyliikenteenkin huomioon ottaen kaffeelle matkalla. :ahem: Kuuden eri maan pääkaupungin alueella kun vähän koukkaa.
No niin tietty prätkällä, niillähän ajetaan aina ylinopeutta ja muutenkin liikennesääntöjä piittaamatta :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
No niin tietty prätkällä, niillähän ajetaan aina ylinopeutta ja muutenkin liikennesääntöjä piittaamatta :nope:
Joo, matkaa ei ole kuin 2000 km kun koukkaa alakautta Bonnin ja Luxemburgin kautta. :D Suoraan matkaa tulis tollanen 1600 kilsaa.
Oikeesti en oo varma miten nykyliikenteen aikana tuo onnistuis prätkälläkään, koska kesällä vuonna 2000 autolla 1700 kilsan ajamisessa oli täysi työ, muistaisin että aikaa meni jotakunkin 18-20 tuntia. Aamulla kummiskin lähettiin ja iltamyöhällä vasta majoituttiin seuraavaan hotelliin.

Edit: Ja toissavuonna (vai sitä edellisenä) oli melkosen aikaa vievä homma ajaa Hollannista etelä-Ruotsiin. Oltiin vasta illalla myöhään keski-Ruottissa hotellissa, vaikka lähettiin jo puoliltapäivin Hollannista.

Viimeksi muokattu:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo. :) Vähän eri nimellä täällä. ;)
ma tarvin sua irciin ku mul on hata mun netin kaas.sain sen toimimattomaksi.:jaska: tai sit lahdet tanne. nyt. heti.:D

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vastoin normaalia olotilaani olen tällä hetkellä hieman hermostunut. Ollut jo yli 15 minuuttia, joka on mulle harvinaisen pitkä aika stressata mistään asiasta.
Tilanne johtuu siitä, että eräs asia viivästyi toisten ihmisten mokailujen vuoksi, eivät edes vaivautuneet ilmoittamaan minulle ja asia selvisi vasta kun oma-aloitteisesti aloin sitä selvittää. Ihan turhaan käytin aikaa ja vaivaa ja soittelin toisten mokailujen vuoksi.
Noh, nyt täytyy soittaa vielä yhteen paikkaan, siihenmenee n. 10-15 minuuttia ja se puhelu selvittää koko homman joten eiköhän se lievä hermostuneisuuskin tässä katoa samantien.
:doubtful: tuo muten kuulostaa joltain rikosvyyhdilta? taidat sittenkin olla hell'sin enkeleita?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hyvää iltapäivää, hyvät kuulijat, ja tervetuloa Vittu kun vituttaa-ohjelman pariin. Tänään aiheena esikuntamörhöjen aivopierut. Vieraanamme vänrikki Ville Vihamieli Kurjalan Piirakasta. Miten kommentoisitte viimeisintä kuningasideaa?

Mistä *piip* näitä väläyksiä sikiää? Ilmeisesti esikuntien ensisijainen tehtävä on *piip* vaikeuttaa kaikkea työn tekemistä kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin. Voi *piip* päähän ja morjens, mie en *piip* voi käsittää taas näitä *piip* virityksiä, *piip*! *piip* kun *piip*, *piip* *piip* *piip*..

Kiitoksia kommenteista, vänrikki Vihamieli. Ja kiitoksia myös kuulijoille, Vittu kun vituttaa palaa eetteriin jälleen joskus. Nyt Pertti Persaukon kappaleen Järki hoi, äly älä jätä myötä oikein hyvää illan jatkoa ja kuulemiin!