Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Hyvää iltapäivää, hyvät kuulijat, ja tervetuloa Vittu kun vituttaa-ohjelman pariin. Tänään aiheena esikuntamörhöjen aivopierut. Vieraanamme vänrikki Ville Vihamieli Kurjalan Piirakasta. Miten kommentoisitte viimeisintä kuningasideaa?

Mistä *piip* näitä väläyksiä sikiää? Ilmeisesti esikuntien ensisijainen tehtävä on *piip* vaikeuttaa kaikkea työn tekemistä kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin. Voi *piip* päähän ja morjens, mie en *piip* voi käsittää taas näitä *piip* virityksiä, *piip*! *piip* kun *piip*, *piip* *piip* *piip*..

Kiitoksia kommenteista, vänrikki Vihamieli. Ja kiitoksia myös kuulijoille, Vittu kun vituttaa palaa eetteriin jälleen joskus. Nyt Pertti Persaukon kappaleen Järki hoi, äly älä jätä myötä oikein hyvää illan jatkoa ja kuulemiin!
Entäpä miten sille noin niinku muuten menee? :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Sam sanoi:
Mutta erävoittoja tuli reilusti :thumbup:
Aloitukset takkusi ja tuosta pitkä ja perään tyylisestä kiekosta on päästävä eroon. Ylivoimapeli oli ponnetonta ja tilanteiden kehittely meni pelkäksi syöttelyksi. Enemmän laukauksia ja kiekkoa maalille. Kaikki lasketaan!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
AJ sanoi:
Aloitukset takkusi ja tuosta pitkä ja perään tyylisestä kiekosta on päästävä eroon. Ylivoimapeli oli ponnetonta ja tilanteiden kehittely meni pelkäksi syöttelyksi. Enemmän laukauksia ja kiekkoa maalille. Kaikki lasketaan!
Lähtö oli huono, ei päästy siinä keulille. Varikkotaktiikatkin epäonnistui.. pari kierrosta kun olisi saanut ekaa stinttiä vielä venytettyä niin olis voinu olla senssit. Säätöjenkin kanssa oli vaikeaa kun ei harkoissa saanut tarpeeksi kierroksia teknisten ongelmien takia. Paljon parannettavaa jäi seuraavaan kisaan tästä kyllä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tsemppiä! Väsymys on kurjaa :(

Mä nukuin viime yönä ekaa kertaa kunnolla tällä viikolla. Olo on sen mukainen, tasaisen tyytyväinen :)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
olo on hyvä ja päättäväinen. tänään soitan kaasuyhtiölle ja ilmoitan tn nyt olis jo tultava lämpöä..perlele. mä vihaan herätä kylmään kämppään.:mad_old:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:mad_old: argh. mulla piti loppua tyot tanaan kahdelta mut nama idiootit oli unohtanu laittaa mun illan vapaaksi.. nyt oon tayteen buukattu koko illan. liike on auki yhdeksaan ja toi joka on vastaavana aikatauluista yritti hienosti piristaa -mutta sa voit lahtea jo kahdeksalta! mottaanko heti vai hetken paasta :nope:

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
lara sanoi:
:mad_old: argh. mulla piti loppua tyot tanaan kahdelta mut nama idiootit oli unohtanu laittaa mun illan vapaaksi.. nyt oon tayteen buukattu koko illan. liike on auki yhdeksaan ja toi joka on vastaavana aikatauluista yritti hienosti piristaa -mutta sa voit lahtea jo kahdeksalta! mottaanko heti vai hetken paasta :nope:
Mottaa vasta hetken päästä. Hyvä kerätä vähä aggrea, lähtee isku napakammin.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
MacGyver sanoi:
Mottaa vasta hetken päästä. Hyvä kerätä vähä aggrea, lähtee isku napakammin.
:jaska: ei mul oo pokkaa.. potkin mun kaapin ovea ja menin tekeen hullun hyvan tukkaleikkuun. ilmoitin et otan paivalla parituntia vapaaksi.:doubtful: ei ne mua omista.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mieliala muuttui täysin tuossa neljän jälkeen. Pari masentavaa asiaa, ja nyt itkettää :frown:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tänään siellä pyöri jotain perkeleen konsultteja. Naispuolinen oli ihan pantavan näkönen ja muutenkin siedettävä, koska oli varsin hiljaa. Mutta se äijä.. jumansviidu että voi ihminen olla rasittava! Keskeytti joka lauseen.. kysymykseen sai vastata vain puoliksi kun se jo veti omia johtopäätöksiään, ihan päin helvettiä tottakai. Oikein semmonen halveksiva asenne.. varmana joku perkeleen sivarihomo.. ihan varmana.
Jumalauta, kun normaalienkin firmojen hommat menee konsulttien 'opastuksen' jälkeen viimesen päälle sekasin, niin voi vaan arvailla miten käy kun siviilit päästetään hämmentämään meidän soppaa.

Voi ristus mikä viikko! :jaska:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Ylen Sankia Priha sanoi:
Tänään siellä pyöri jotain perkeleen konsultteja. Naispuolinen oli ihan pantavan näkönen ja muutenkin siedettävä, koska oli varsin hiljaa. Mutta se äijä.. jumansviidu että voi ihminen olla rasittava! Keskeytti joka lauseen.. kysymykseen sai vastata vain puoliksi kun se jo veti omia johtopäätöksiään, ihan päin helvettiä tottakai. Oikein semmonen halveksiva asenne.. varmana joku perkeleen sivarihomo.. ihan varmana.
Jumalauta, kun normaalienkin firmojen hommat menee konsulttien 'opastuksen' jälkeen viimesen päälle sekasin, niin voi vaan arvailla miten käy kun siviilit päästetään hämmentämään meidän soppaa.

Voi ristus mikä viikko! :jaska:
Se on hikipinko ja pyrkyri. Armeijalla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa!:frank:
Se on kuollut kummitus menneestä ajasta ja luulee voivansa vaikuttaa. Voi kun asenteet muuttuisivat.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Mieliala muuttui täysin tuossa neljän jälkeen. Pari masentavaa asiaa, ja nyt itkettää :frown:
Voi että. :frown:

Tällainen on poistanut minun monet murheeni.
Sen mielestä olen aina hyvä ja täydellinen ja paha mieli katoaa :ahem:

Tosin rotu on väärä.

Miss Piggy

Schufosa
Väsyttää:yuck: , mutta onneksi molemmat mukulat on nyt unten mailla, että saa edes hetken hengähtää. Ollut oikea shokkiherätys taas tänä aamuna ja se sgokki on jatkunut kutakuinkin tänne asti. Eli tätä normaalia arkea siis... :rolleyes: