Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
mun veli oli lähettäny kirjeen jossa toimitti mulle tietokone pelin ja uusimman juoksija lehden. liitteenä oli viesti. Hei lara! Sonic on lehden välissä. Koita juoksennella edes silloin tällöin. Terkkuja kotoa! <3: j... ihanilla harakan varpailla oli isoveli laittanu viestin..
Multa tuli hississä itku eikä se meinannu loppua millään. iski hirveä perhe ikävä.. :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga riepuuu...

Nyt tuntuu siltä, että neljän tunnin yöunet varttitunnin päikkäreillä vahvistettuna, eivät riitä. :doubtful:

Estate

Well-known member
Eihän tämä nyt varsinaisesti mielialaa ole, mutta jotenkin äklö olo. :yuck:
Saattaa johtua eilen syömäni raa'an taikinan määrästä. :rolleyes:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
lara sanoi:
mun veli oli lähettäny kirjeen jossa toimitti mulle tietokone pelin ja uusimman juoksija lehden. liitteenä oli viesti. Hei lara! Sonic on lehden välissä. Koita juoksennella edes silloin tällöin. Terkkuja kotoa! <3: j... ihanilla harakan varpailla oli isoveli laittanu viestin..
Multa tuli hississä itku eikä se meinannu loppua millään. iski hirveä perhe ikävä.. :(
:(

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Vähäsen väsyttää (ei kuitenkaan hirveästi) mutta jotenkin tuntuu että vituttaa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Väsynyt ja surkea, painottuen jälkimmäiseen. Aamulla tahmasi kaikki, enkä meinannut millään päästä liikkeelle. Aloin miettiä reilun kuukauden päähän ajoittuvaa juttua, ja alkoi itkettää. Tuli vaan niin yksinäinen ja lohduton olo.

Ei ole kyllä minun tapaista. Syytän hormoniheilahteluja :tongue: Nyt yritän tunkea tulevaisuuden surettavat jutut ignoreen ja tehdä reippaana töitä :rolleyes: Ja aika menee nopeesti ja kaikki menee hyvin kuiteskin. Se on varma. Sit kun asiat on ajankohtaisia, niin päivä kerrallaan siitä selvitään. Etukäteen murehtiminen ei auta mitään.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Ei minulla. Kaksi iltaa viikossa olen palkattomassa 'hyväntekeväisyydessä'.
En ole tosin varma tekeekö se hyvää kenellekään. :doubtful:
Joko sulla on erikoinen työsopimus tavan duunariksi tai et ole tavan duunarin asemassa tai sitten olet suorastaan löperö ;)