Micael
Micael
Mitäs peukuttelet!patriot sanoi::thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mitäs peukuttelet!patriot sanoi::thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vissiin onnistui onanointiMicael sanoi:Mitäs peukuttelet!
Tonnia se peukutteli. Tosin suoritusta hieman himmentää se, että edellinenkin postaus oli samalta hahmolta. Tosin ei sitä ole ennenkään kateltu.Micael sanoi:Mitäs peukuttelet!
Micael sanoi:Mitäs peukuttelet!
lara sanoi:mun veli oli lähettäny kirjeen jossa toimitti mulle tietokone pelin ja uusimman juoksija lehden. liitteenä oli viesti. Hei lara! Sonic on lehden välissä. Koita juoksennella edes silloin tällöin. Terkkuja kotoa! <3: j... ihanilla harakan varpailla oli isoveli laittanu viestin..
Multa tuli hississä itku eikä se meinannu loppua millään. iski hirveä perhe ikävä..
Onks toi yöunien vähyys itseaiheutettua?Olga sanoi:Nyt tuntuu siltä, että neljän tunnin yöunet varttitunnin päikkäreillä vahvistettuna, eivät riitä. :doubtful:
On. Viikonloppuna makselen univelat pois.OoPee sanoi:Onks toi yöunien vähyys itseaiheutettua?
Keskellä viikkoako ei sitten raaski mennä vähän aikaisemmin nukkumaan? :doubtful:Olga sanoi:On. Viikonloppuna makselen univelat pois.
On vähän töitä kertynyt - ja eräpäiviä.OoPee sanoi:Keskellä viikkoako ei sitten raaski mennä vähän aikaisemmin nukkumaan? :doubtful:
Iso tili tiedossa :thumbup:Olga sanoi:On vähän töitä kertynyt - ja eräpäiviä.
Ei minulla. Kaksi iltaa viikossa olen palkattomassa 'hyväntekeväisyydessä'.Sam sanoi:Iso tili tiedossa :thumbup:
Joko sulla on erikoinen työsopimus tavan duunariksi tai et ole tavan duunarin asemassa tai sitten olet suorastaan löperöOlga sanoi:Ei minulla. Kaksi iltaa viikossa olen palkattomassa 'hyväntekeväisyydessä'.
En ole tosin varma tekeekö se hyvää kenellekään. :doubtful: