Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vähän sellainen hämmentynyt "ei tiedä miten asiaan suhtautuisi" -fiilis.

Täällä työpaikalla nimittäin yleinen fiilis on aika apea. Eräs firman entinen työntekijä sairastui keväällä vakavasti ja nyt viimeiset ennusteet eivät lupaile kovinkaan pitkää elinaikaa. Tämä tietysti näkyy muissa työntekijöissä, jotka tuntevat tämän henkilön tosi hyvin. Itse taas en tiedä miten pitäisi olla ja toimia, koska en tätä henkilöä kovin hyvin tunne. Hän lopetti maaliskuussa eli vain pari kuukautta sen jälkeen kun itse täällä aloitin.

Joka tapauksessa tämä yleinen apea ilmapiiri vaikuttaa myös minuun siten, ettei munkaan fiilikset ole kauhean korkealla tällä hetkellä. Ja sitten haluis jotenkin lohduttaa/tukea surevia työkavereita, mutta ei tiedä miten. Parempi ehkä olla hiljaa kuin leikkiä ymmärtäjää.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Joko sulla on erikoinen työsopimus tavan duunariksi tai et ole tavan duunarin asemassa tai sitten olet suorastaan löperö ;)
Ne 'hyväntekeväisyydet' ovat vapaaehtoisia, ei suoranaisesti työhön liittyviä juttuja. Lupauduin siihen vuoden alussa ja jouluun asti sinnittelen, koska ei ole tapana antaa tällaisissa asioissa periksi. Jospa niistä olisi jotain hyötyäkin - ei tosin taloudellista. Löperö siis olen, ellen suorastaan höperö. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
jännittää ihan hurjan paljon. tänään nousen lavalle ja annan demonstraation itse leikkaamastani hiuskuontalosta. pelottaa ja jännittää. :yuck:

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
jännittää ihan hurjan paljon. tänään nousen lavalle ja annan demonstraation itse leikkaamastani hiuskuontalosta. pelottaa ja jännittää. :yuck:
Toivottavasti et pyörtyny tai paskonu housuun. Kaikki muu on plussaa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Toivottavasti et pyörtyny tai paskonu housuun. Kaikki muu on plussaa.
:D Kumpaakaan en tehny ja hyvän palautteen sain! vähän tärisytti mut sitäkään ei kukaan ollu huomannu. ja onneksi ääni pysy normaalina eikä värissy tai en alkanu kimittämään.:ahem:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Päätä särkee ja vituttaa. Pitänee yrittää mennä nukkumaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Harrastukset työntävät kuolemaa kauemmas

Luottamus ihmisiin ja aktiivinen elämäntapa pidentävät elämää. Kansanterveyslaitoksen tutkimuksen mukaan harrastukset ja sosiaalinen toiminta vähentävät ennenaikaisen kuoleman riskiä naisilla noin neljä prosenttia. Tulos oli sama, olivatpa naiset hyvätuloisia tai eivät.

Naisilla luottamus ihmisiin vähentää ennenaikaisen kuoleman riskiä jopa kolmanneksen. Kun ihminen luottaa toisiin, hänen on helppo toimia erilaisissa ihmisryhmissä.

Ylilääkäri Markku T. Hyypän mukaan myös miehillä sosiaalinen elämäntyyli vähentää ennenaikaisen kuoleman riskiä. Hyvätuloiset miehet ovat sosiaalisesti aktiivisempia kuin vähemmän tienaavat.

Tutkimuksen aineistona on Mini-Suomi-terveystutkimus, johon kuului 8 000 suomalaista.

STT
aha

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
on kurja olo, kurkku kipea, silmia kirvelee.. sain unta 4 aikaan yolla. onneksi tanaan toita 9-14 :thumbfh:

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Nyt tuntuu aika helkutin aliarvostetulta. Juuri lukemani sähköposti sai vitutuskäyrän huippuunsa. H*lvetti sentään kun joidenkin ihmisten pitää tehdä kaikkensa että saisivat väheksyttyä muita. :mad_old:

Asialla ei onneksi ole suoraa vaikutusta minuun, muuta kuin se että se sai minut huonolle tuulelle.