Osanotto:frown:Helpottaa pikku hiljaa. Isäni kuoli tammikuun alkupuolella, viime viikonloppuna oli hautajaiset. Tammikuu meni aikalailla sumussa, hautajaisia ynm. asioita hoitaessa.
Nyt alkaa tosiaan tuntumaan pikku hiljaa "normaalimmalta", mutta kyllähän asia on mielessä joka päivä edelleen.
Otan osaa. Taitaa olla meitä aika paljon saman kokeneita. Tsemiä!Helpottaa pikku hiljaa. Isäni kuoli tammikuun alkupuolella, viime viikonloppuna oli hautajaiset. Tammikuu meni aikalailla sumussa, hautajaisia ynm. asioita hoitaessa.
Nyt alkaa tosiaan tuntumaan pikku hiljaa "normaalimmalta", mutta kyllähän asia on mielessä joka päivä edelleen.
Tsemppiä kohtalontoverille ja syvimmät osanottoni.Helpottaa pikku hiljaa. Isäni kuoli tammikuun alkupuolella, viime viikonloppuna oli hautajaiset. Tammikuu meni aikalailla sumussa, hautajaisia ynm. asioita hoitaessa.
On kyllä tyhmä fiilis, kun käy juuri kuvatulla tavalla. Minulla noita on tullut serkun kohdalla yllättävän pitkään kuoleman jälkeen. Lähemmiltä menetyksiltä olen toistaiseksi välttynyt.Kyllähän mullakin on äiti mielessä ihan vähän väliä. Systeri jutteli duunissa Siltsun kanssa ja meinas sen jälkeen soittaa äidille, kun äiti oli Siltsu-fani. Vaan eipähän enää voi soittaa.
Sitten kun etsii kännykästä puhelinnumeroita, niin tulee ICE Fammu esille.:thumbfh:On kyllä tyhmä fiilis, kun käy juuri kuvatulla tavalla. Minulla noita on tullut serkun kohdalla yllättävän pitkään kuoleman jälkeen. Lähemmiltä menetyksiltä olen toistaiseksi välttynyt.
Sitten voikin keskittyä kaasutteluun loppuillan.Upea. Vajaan kahden tunnin juoksulenkki talvisessa keskuspuistossa tehtynä, omatekoista palvihernekeittoa kohta naamariin ja sen päälle parin tunnin olgat.
Forumin olgia tarkoitin, mutta siinäkin on riskinsä että venähtää.Sitten voikin keskittyä kaasutteluun loppuillan.
Ps. älä tee olgia, siis saa sydäriä.
Upea. Vajaan kahden tunnin juoksulenkki talvisessa keskuspuistossa tehtynä, omatekoista palvihernekeittoa kohta naamariin ja sen päälle parin tunnin olgat.
Hämmästyin jo, mutta sitten hoksasin, että kyse oli päikkäreistä ja Moen läheisestä.Sitten voikin keskittyä kaasutteluun loppuillan.
Ps. älä tee olgia, siis saa sydäriä.
Mulla futaa kaali, lanttu ja VALMISLIHAPULLAT!:yuck::yuck::yuck:Forumin olgia tarkoitin, mutta siinäkin on riskinsä että venähtää.
Hernekeitto ei aiheuta mulla pierutautia ollenkaan. Mutta pavut, lanttu ja silleen puolikypsiksi wokatut kasvikset (kiinankaali, paprika, sipuli yms) pistää turajamaan.
Valmislihapullat on TEOLLISUUSJÄTETTÄ!Mulla futaa kaali, lanttu ja VALMISLIHAPULLAT!:yuck::yuck::yuck:
Haa, yrität houkutella kertomaan.Valmislihapullat on TEOLLISUUSJÄTETTÄ!
Reilun tunnin päikkärit. Hankala uskoa että Olga näkee yhtä roiseja päiväunia kun en oo itekkään ennen nähny.
Osasit varoa vaaroja!Helpottunut. Melkein sain eilen pillua mutta jotenkin onnistuin pääsemään tilanteesta irti.
Kohta meet katki.