Kuten myös mulla. :thumbfh: Valmislihapullissahan se pieru tulee jo valmiiksi paketin suolikaasun mukana. :yuck:Mulla futaa kaali, lanttu ja VALMISLIHAPULLAT!:yuck::yuck::yuck:
Kuten myös mulla. :thumbfh: Valmislihapullissahan se pieru tulee jo valmiiksi paketin suolikaasun mukana. :yuck:Mulla futaa kaali, lanttu ja VALMISLIHAPULLAT!:yuck::yuck::yuck:
Väärä toikki.Mielialani voi lukea F1-forumin saunablogista.:thumbup:
Sori. Moon just tollanen asioiden järjestelyistä vastaavien painajainen. Viime tingassa rupeen ottamaan selvää minkälaisia sokkeleita ja esteitä byrokraatit ovat asetelleet yksinkertaisten asioiden hoitamisen vaikeuttamiseksi. Onneks en ole esimiesasemassa. Aiheuttaisin alaisilleni hermoromahduksia.Kiitos. On se niin kumma, että niillä, jotka eivät ole hoitaneet asioitaan oikeaan aikaan/oikealla tavalla, on omasta mielestään etuoikeus saada sitten superpalvelua, kun heräävät tekemään jotain.
Kiitos tarjouksesta. Nyt en osta juuri tätä lain.Vituttaa. Taittui kuskinpuolen oven alareunan pelti oikein lahjakkaasti. Jäätä ilmeisesti siellä taas hieman liikaa ja oven avatessa rusahdus kertoi miten kävi. Sentin rako 5cm matkalla ja maalit lähteny käveleen. Vittu että vastustaa tämän vehkeen kanssa.
Voisin myydä tämän jollekkin foorumilaiselle samaan tyyliin kuin edellinen omistaja mulle.
Ei syö öljyä! = lähes litran/1000km
Hyvässä kunnossa maaliltaan = kiveniskeymiä, lommoja ja muuta mukavaa mistä paistaa värivahan jälkeen pohjamaali.
Maalipinta kaipaa vain vahaa = vasta vahattu, ei enään vahat tepsi. Mattapinta.
Hyvä talviauto = Puhallin puhaltelee lunta sisälle, kaikki ovet ja luukut jäätyy umpijäähän, keskuslukitus ei toimi pakkasella, ohjaustehostin poissa kylmänä.
Ei kolise eikä pauku = Paukkuu 120 vauhdissa siihen malliin että hampaista tippuu paikat, ehkä jäätä takavanteissa.
Kaikki valot pelaa, ei ongelmia katsastuksessa = Kaikki valot kerää kosteutta, polttaa polttimoita ja muuten vain temppuilee.
Moottori käy hyvin = Joo, lämmitettynä. Muuten seilaa tyhjäkäynti ihan urakalla.
Hiljainen matka-ajossa = Ikkunan tiivisteitä ollenkaan? Tuuli käy sisällä.
Hyvä ajaa maantielläkin niinkun nämä Toyotat aina = Ohjaus vetelee kovissa nopeuksissa.
Sisältä kuin uusi = Niimpä niin.. Eiköhän sen huomaa kun astuu sisälle.
Talvellahan tämä olis paras myydä. Kone lämpimänä ja kori sulatettuna, sopivan pilvisenä ilmalla lumen peitossa.
1500e. No on tässä kahdet melkein uudet renkaat ja tuore leima(!)
Kiitos tarjouksesta. Ei kiinnosta pätkääkään. Ostan seuraavaksi uuden auton tahi esittelyauton...tai sit ihan vähän ajetun. Olen nimittäin provari...siis porvari.Vituttaa. Taittui kuskinpuolen oven alareunan pelti oikein lahjakkaasti. Jäätä ilmeisesti siellä taas hieman liikaa ja oven avatessa rusahdus kertoi miten kävi. Sentin rako 5cm matkalla ja maalit lähteny käveleen. Vittu että vastustaa tämän vehkeen kanssa.
Voisin myydä tämän jollekkin foorumilaiselle samaan tyyliin kuin edellinen omistaja mulle.
Hyvässä kunnossa maaliltaan = kiveniskeymiä, lommoja ja muuta mukavaa mistä paistaa värivahan jälkeen pohjamaali.
Hyvä talviauto = Puhallin puhaltelee lunta sisälle, kaikki ovet ja luukut jäätyy umpijäähän, keskuslukitus ei toimi pakkasella, ohjaustehostin poissa kylmänä.
Ei kolise eikä pauku = Paukkuu 120 vauhdissa siihen malliin että hampaista tippuu paikat, ehkä jäätä takavanteissa.
Kaikki valot pelaa, ei ongelmia katsastuksessa = Kaikki valot kerää kosteutta, polttaa polttimoita ja muuten vain temppuilee.
Moottori käy hyvin = Joo, lämmitettynä. Muuten seilaa tyhjäkäynti ihan urakalla.
Hyvä ajaa maantielläkin niinkun nämä Toyotat aina = Ohjaus vetelee kovissa nopeuksissa.
Talvellahan tämä olis paras myydä. Kone lämpimänä ja kori sulatettuna, sopivan pilvisenä ilmalla lumen peitossa.
Näyttää pyörivän näitä Huntteja ja Huntin veljiä jo sen verran että otettiin täällä toinen käyttöön.J.Hunt vaihtanut nimimerkkiä? Mikäs tämä JamesHunt sitten on?
Saat 50€.Vituttaa. Taittui kuskinpuolen oven alareunan pelti oikein lahjakkaasti. Jäätä ilmeisesti siellä taas hieman liikaa ja oven avatessa rusahdus kertoi miten kävi. Sentin rako 5cm matkalla ja maalit lähteny käveleen. Vittu että vastustaa tämän vehkeen kanssa.
Tojota, Karina 94. Kyllähän tuosta nyt helposti 1500 pitäis saada nettiauton mukaan, mutta jos esimerkiksi perjantai/lauantai iltana olet käteisellä hakemassa, saattaa hinta olla huomattavasti pyyntihintaa matalampi.Saat 50€.
Mikä auto edes on?
50,-?Tojota, Karina 94. Kyllähän tuosta nyt helposti 1500 pitäis saada nettiauton mukaan, mutta jos esimerkiksi perjantai/lauantai iltana olet käteisellä hakemassa, saattaa hinta olla huomattavasti pyyntihintaa matalampi.
Privaviestillä nämä.