Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxi sanoi:
Vituttaa.
Mutta siinä ei ole mitään uutta.
Eipä ole oikein jaksanut mikään oikeasti kiinnostaa pitkiin aikoihin.
Ihan sama miten käy, kaikkien asioiden suhteen. Millään ei ole väliä.

Noh.. tätä samaa paskaahan tuo on ollut niin kauan kuin oikeastaan jaksaa muistaa. Muutamia parempia aikoja ollut mutta niin no...
Sitäkait se on sinne horsmanpukkaamiseen asti.

Elämänilo. Mitä se on?
Ainahan sitä voi suunnitella jotain lomamatkaa jonnekin vinkuintiaan luonnonkatastrofeja katsomaan.:ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Vituttaa. Kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen. Hankala aamu kaikin tavoin. Pisteenä iin päälle toi yks hemmetin mopo, jota piti käyttää testeissä, antaa bluescreenia :jaska: :mad_old: :jaska: Nyt oon sit ihan turhaan täällä jossain puskissa, kun voisin olla omalla työpisteellä tekemässä jotain oikeita töitä. Vittu että vituttaa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Doubtful sanoi:
Pitäisin pienenä ihmeenä jos loppuu ennen sunnuntaita, nimittäin nyt liikkeellä oleva flunssa on sitkeää sorttia ja saattaa venyä helposti yli kahden viikon.
:thumbfh: voi perseensuti ja stananfddu. Ei oo lämpöä vielä (kädellä kokeiltuna), mutta ilmeisesti nousussa, kun paleltaa. Normaalisti mulla tulee kuuma jo alle 20 sisälämpötiloissa :-( Ja pää on aika paljon kipeempi kuin aamulla vaikka jo ehdin nukkua/levätä pitkään. Perse!

Doubtful

Banned
Vellu sanoi:
:thumbfh: voi perseensuti ja stananfddu. Ei oo lämpöä vielä (kädellä kokeiltuna), mutta ilmeisesti nousussa, kun paleltaa. Normaalisti mulla tulee kuuma jo alle 20 sisälämpötiloissa :-( Ja pää on aika paljon kipeempi kuin aamulla vaikka jo ehdin nukkua/levätä pitkään. Perse!
Joo mulla nosti kyllä kuumetta ihan kiitettävästi ja keuhkoputkentulehduksenkin teetti :mad_old: Nyt on aikaa menny noin pari viikkoa ja nyt alkaa olemaan jo ihan ok, mutta kuitenkin nenä vuotaa yms.. :mad_old: Kaikki ne joilla tää sama on niin venyy ja vanuu tuo paraneminen, että näin :mad_old:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Vituttaa niin saatanan vitun perkeleen helvetin saatanan paljon.
Hieman eri asia kuin normaalisti mutta vittu perkele saatana tekee mieli pistää paikkoja hajalle ja kunnolla.
Vittu perkele saatana vittu perkele vittu vittu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Hieman eri asia kuin normaalisti mutta vittu perkele saatana tekee mieli pistää paikkoja hajalle ja kunnolla.
No mikä sulle nyt tuli? :(

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Matxi sanoi:
Tiedän tunteen.:frown:

Knoukka

Well-known member
Matxi sanoi:
Tiedän myös. Ja senkin että se menee ohi. Aikansa se rassaa oli mikä oli. Tsemiä.

burb

.
Matxi sanoi:
:(
Joskus on vaan hampaat irvessä painettava eteenpäin, sieltä jostain se parempi fiilis löytyy.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Nettivittuki on alkanut pätkimään. Vittujen vittu, niinkuin ei vituttais ennestäänkin. Perkele.
Vois mennä nukkumaan, ei vaan enää jaksa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxi sanoi:
Mä luulen että nyt sä maksat sitä 'rapulaa' siitä että 'pääsit' Paska-Turusta Ihana-Ylivieskaan. Rupee kuule pikkukaupungissa seinät kaatumaan päälle aika nopiasti, ellei ole siellä ainiaan asunut. Nyt pääsit kiinni vähän 'suurkaupungin' mahdollisuuksiin ja tuolta ne puuttuu.

Diagnoosi: Sulla on koti-ikävä Turkuun!:ahem: :ahem: :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Moe Szyslak sanoi:
Mä luulen että nyt sä maksat sitä 'rapulaa' siitä että 'pääsit' Paska-Turusta Ihana-Ylivieskaan. Rupee kuule pikkukaupungissa seinät kaatumaan päälle aika nopiasti, ellei ole siellä ainiaan asunut. Nyt pääsit kiinni vähän 'suurkaupungin' mahdollisuuksiin ja tuolta ne puuttuu.

Diagnoosi: Sulla on koti-ikävä Turkuun!:ahem: :ahem: :ahem:
Niin no ottaen huomioon etten Turussakaan missään käynyt niin notta... :D

Knoukka

Well-known member
Matxi sanoi:
Niin no ottaen huomioon etten Turussakaan missään käynyt niin notta... :D
Oisko niin että sä kärsit sitten sitä krapulaa jota et ole hankkinut?

Mä kun oon kuullu sellasen viisauden, jotta elämässä kaduttaa eniten sellaiset asiat jotka jäi tekemättä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
[25-09-2007, 19:47.59] <Matxi> on se merkillinen tunne kun itseään kohtaan tuntee vain suunnatonta vihaa
[25-09-2007, 19:48.38] <Matxi> millaista mahtaa olla edes hieman pitää itsestään

On se jännä kun vähiten vituttaa kun on töissä. :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Melkoinen helpotus, kun tajusin, että jäljellä olevan perintöveron onkin paljon vähemmän kuin aattelin. Äidin perukirjoituksessa olin vahingossa merkinnyt tekstinä ½ osuus asunnosta ja maapohjasta jne, mutta olin sitten merkinnyt ne täysimääräisinä ja tietty ne meni siinä kaksinkertaisina varoihin.

Nyt täytyy selvitellä, että tartteeko tuota vanhaa perukirjoitusta muuttaa vai riittääkö se, että tämä lopullinen perukirja vanhempien omaisuudesta ja veloista ja kuluista menee oikeiden summien mukaisesti.

*puuh*

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Matxi sanoi:
[25-09-2007, 19:47.59] <Matxi> on se merkillinen tunne kun itseään kohtaan tuntee vain suunnatonta vihaa
[25-09-2007, 19:48.38] <Matxi> millaista mahtaa olla edes hieman pitää itsestään

On se jännä kun vähiten vituttaa kun on töissä. :D
Ootko ajatellut tehdä asialle jotain? Lähinnä aattelin vaan, että pidemmän päälle toi voi olla aika tukala juttu :-( Tsemiä kuitenkin.