Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kannattaako painaa pitkää päivää?

Mitä rahalla saa ja mitä ei

Vuoteen, muttei unta,
kirjoja, muttei älykkyyttä,
ruokaa, muttei ruokahalua,
hepeneitä, muttei kauneutta,
talon, muttei kotia,
lääkkeitä, muttei terveyttä,
huveja, muttei onnellisuutta,
hyviä kavereita, muttei ystäviä,
imartelua, muttei kunnioitusta.

-W. James

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
tuli yhtäkkiä hyvin yksinäinen olo..yritin soittaa parille tutulle eikä kukaan vastannu. kyl toi ero jonkinlaisen tyhjän paikan jättää täytettäväksi. :nope:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
lara sanoi:
tuli yhtäkkiä hyvin yksinäinen olo..yritin soittaa parille tutulle eikä kukaan vastannu. kyl toi ero jonkinlaisen tyhjän paikan jättää täytettäväksi. :nope:
Onneksi sulla on me...tai siis he...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Just nyt olen ihan hermorauniona. Tuntuu, ettei oikein mikään nappaa. Aamulla koira hidasteli kävelyllä ja halusi juoda jokaisesta rapakosta vettä, vaikka sitä on kotonakin saatavana ihan riittävästi. Se jäi tuijottelemaan jokaista näkemäänsä liikkuvaa oliota. Liikenteessä oli kiirettä ja joka hemmetin risteyksessä oli armeijan koulurekkoja kääntyilemässä vasemmalle ja eteen ja ja ja... :mad_old: Onneksi ollaan jo torstaissa ja pääsen kotiin jo 12 tunnin päästä. :eek:

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Just nyt olen ihan hermorauniona. Tuntuu, ettei oikein mikään nappaa. Aamulla koira hidasteli kävelyllä ja halusi juoda jokaisesta rapakosta vettä, vaikka sitä on kotonakin saatavana ihan riittävästi. Se jäi tuijottelemaan jokaista näkemäänsä liikkuvaa oliota. Liikenteessä oli kiirettä ja joka hemmetin risteyksessä oli armeijan koulurekkoja kääntyilemässä vasemmalle ja eteen ja ja ja... :mad_old: Onneksi ollaan jo torstaissa ja pääsen kotiin jo 12 tunnin päästä. :eek:
Tollasia ne koirat on. Ihan kaikki. Kun ois aikaa, nautiskella mukavasta säästä ja turista vaikka kännyssä, niin kiirehtivätä laput silmillä eteenpäin ja kun ois kiire niin kupataan joka kolo ja jälki.

Itsellä hyvä fiilis, olis vaan kuiva päivä niin vois tehdä ulkohommia.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä olen luullut sun hankkineen pyöriä hyvin huolellisesti, jotta tarve sellaisen keksimiseen on hieman liioiteltu.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Knoukkari sanoi:
Tollasia ne koirat on. Ihan kaikki. Kun ois aikaa, nautiskella mukavasta säästä ja turista vaikka kännyssä, niin kiirehtivätä laput silmillä eteenpäin ja kun ois kiire niin kupataan joka kolo ja jälki.
Lämpimät rukkaset niistä kyllä saa.:idea:

Vesku

Maatalousneuvos
Onko Moe kiireinen tuossa klo 13 aikoihin?:frank: Ja keittääkö kahvit? Vai meneeköö just silloin uimaan?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Onko Moe kiireinen tuossa klo 13 aikoihin?:frank: Ja keittääkö kahvit? Vai meneeköö just silloin uimaan?
Olen varmaan kaapunnilla klo 13 jälkeen. Soittele. Käyn uimassa ennen sitä. Multa leikattiin kurkku, joten en tiedä miten uinti sujuu. Voi olla että tulee tukehtumisiakin siellä altaassa joten sitten ei voi uida.

Knoukka

Well-known member
Vesku sanoi:
Ny on hyvä käydä moikkaan Moeta kun se ei voi puhua.