Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Täälläkin on erään rautakaupan kassalla todella nätti neitonen.
Yhden tuollaisen kanssa jutustelin pitkään pihavaloja ihmetellen. Meinasin kysyä, että onko Moe yrittänyt lahjoa häntä :D Tuttu typy jo :thumbup:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Yhden tuollaisen kanssa jutustelin pitkään pihavaloja ihmetellen. Meinasin kysyä, että onko Moe yrittänyt lahjoa häntä :D Tuttu typy jo :thumbup:
Hyviä asiakassuhteita pitää vaalia.:thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Miellyttävä ja hykerryttävä koska olen puuhaillut eräälle ihmiselle yllätystä tänään. ;)
On kiva järkätä (mukavia) yllätyksiä ihmisille joista pitää. :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miellyttävä ja hykerryttävä koska olen puuhaillut eräälle ihmiselle yllätystä tänään. ;)
Minä vaan olen raatanut. Olen aivan loppu, mutta kun tämä on fyysistä, niin itse asiassa fiilis on positiivinen :D Masokisti :thumbfh:

Toivottavasti saat yllätyksestäsi mieluisan palautteen :thumbup:

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Noinkohan erään kapteenin vaimo mietti kun parvekkeelle feikkisneikkiä asenteli...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tuntuu, notta pää räjähtää. Olisin selkeesti loman tarpeessa. Mutta seuraavat pidemmät vapaat on vasta joulun aikoihin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
AJ sanoi:
Tuntuu, notta pää räjähtää. Olisin selkeesti loman tarpeessa. Mutta seuraavat pidemmät vapaat on vasta joulun aikoihin.
Jaksamisia!

Positiivisesti ajateltuna toisessa maailmassa tuo on jo just nyt :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Sam sanoi:
Jaksamisia!

Positiivisesti ajateltuna toisessa maailmassa tuo on jo just nyt :thumbup:
Valitettavasti en ole töissä Toisessa Maailmassa. Toi on muuten paradoksi. Ei Toisessa Maailmassa tartte kenenkään töitä tehdä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tähän aikaan viikosta on niin naatti olo, että ei jaksa enää mitään.
Taitais olla parasta pitää lomaa täältäkin ja vaan nukkua ja nukkua. :eek:

Captain Howdy

Well-known member
Koko viikon on vituttanut ja sama tänään, mutta tossa kun työpäivän päätteeksi matkustin vaimon kyydissä himaan, tarttui vaimon hyvä fiilis minuunkin. Sitä varten ne on, vaimot. :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Vittu! Työt tunkee jo uniinkin. (Joo, myönnän nukkuneeni).
Viime yönä olin muka jossain palaverissa ja meillä oli hommat muka helvetisti myöhässä. No palaverissa sovittiin ja päästiin yhteisymmärrykseen siitä, miten toimitaan ja jatkettiin hommia suht tyytyväisinä.
No sit yht'äkkiä paikalle pasahtaa kauhee lauma jotain ylempää johtoryhmää, joilla oli kaikilla samanlaiset housut ja valkoiset kauluspaidat, mutta ei kellään kravattia eikä puvuntakkia ja paidoistakin oli ylimmät napit auki ja kaulukset samalla tavalla levällään. Outoa.
Sit joku about kakskymppinen kusihousunörtti ilmestyy niitten takaa vineemään, että me oli muka aiemmin valehdeltu siinä hyvin sujuneessa suunnittelupalaverissa ja se heitti kaikenlaista semitieteellistä paskaa perusteluiksi. Puhu niinku jotain muka ymmärtäis meidän hommista, mutta kaikki sen jutut meni ihan päin persettä.
Tietenkin se johtoporras uskoi sitä KHN:ää ja alkoi hirvee kuulustelu. Jossain vaiheessa multa palo ihan totaalisesti siinä hihat ja annoin niiden pomojen kuulla hieman totuuksia. Mut se isoin tappi niistä ei halunnut kuunnella, vaan karjui vielä kovemmalla äänellä. Siinä me sitten karjuttiin jonkun aikaa toistemme yli, kunnes uni vaihtoi yhtä nopeesti toiseksi, kuin olis telkkarista kääntänyt kanavaa.
Itse asiassa toi oli ihan piristä uni näin jälkikäteen ajatellen. :D

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mä näin kans kummallisia unia, muytta tulipahan nukuttua hyvin.

Nyt vähän jänskättää :)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En muista tarkkaan untani, mutta jotain aikamatkailua mä harrastin ja kävin menneisyydessä muuttamassa asioita, jotka tekivät nykypäivän tilanteen mukavammaksi.
Tiedän kyllä mistä tuo uni tuli, ihan selkeesti eilen käymistäni keskusteluista....keskustelu jatkui uneen :D