Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kiitos ystävät. Toivotuksenne ja ajatuksenne ovat minulle arvokkaampia kuin ikinä arvaattekaan. On tämä kyllä ihmeellinen yhteisö.

Illalla tuli todella ala-arvoinen henkinen selkään puukottaminen läheisen ihmisen taholta. :frown:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Kiitos ystävät. Toivotuksenne ja ajatuksenne ovat minulle arvokkaampia kuin ikinä arvaattekaan. On tämä kyllä ihmeellinen yhteisö.

Illalla tuli todella ala-arvoinen henkinen selkään puukottaminen läheisen ihmisen taholta. :frown:
Tsempitystä myös täältä sulle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jopas täällä on synkkää kuin heinäkuussa -44.:(

Voimia kaikille ja ittellekin samalla.:eek:

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Mulle tuli tuota samaa vuosi sitten muutama päivä sen jälkeen kun olin kantanut faijan hautaan. Rikottiin pelkästään omia tuntemuksia ajatellen mun ja mun läheisten suruaika ja se oli peruuttamatonta se.

Ja tänään tuli puukonpyöritystä tuossa haavassa merkkipäivän muistamisen muodossa. Nyt ei onneksi mennyt pilalle kuin syntymäpäivä. Kun ihmiseltä menee luotto lopullisesti niin se menee, ei siinä ole kyse enää anteeksiannosta vaan siitä että ei enää halua päästää ihmistä lähelle millään tavoin. Itsesuojelusta, johon on oikeus ilman selittelyjä.

Että paska fiilis täälläkin.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
:frown: Voimia itsekullekin. Täällä jaksaa vaihteeksi paistella risukasaan vähän aurinkoakin. Tai ainakin puolipoutaa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mukavan odottavainen. Parsakaveri Englannista on tulossa Suomeen työmatkalle, ja tavataan tänä iltana taas pitkästä aikaa :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
on vähän heikko olo.. nukuin jotenkin huonosti kai kun väsyttää niin paljon.

Aamulla vuosi taas verta nenästä.. Toinen kerta 4 päivän sisään.. Se on taas kun on kuiva ilma ja ilmeisesti en oo saanut riittävästi rautaa.. Inhottavaa tuo verenvuoto.. en tiedä johtuuko tämä heikko olokin osittain tosta verenvuodosta.. Paljonhan sitä lavuaariin pääs..

Edit: ei toi nyt kauhean kuivalta ainakaan pihalla näytä.:doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Koskas olet käynyt verikokeissa viimeksi?

Tolla treenimäärällä sä tarviit vitamiini-hivenaineita ja rautaa lisänä.

Itsehän vedän päivittäin multi-vitaa, rautaa ja magnessiumia. Mulla on helkkarin alhainen hemoglobiinitaso. Ja magnessiumia kramppeja vastaan.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jacques sanoi:
Aamulla vuosi taas verta nenästä.. Toinen kerta 4 päivän sisään.. Se on taas kun on kuiva ilma ja ilmeisesti en oo saanut riittävästi rautaa.. Inhottavaa tuo verenvuoto.. en tiedä johtuuko tämä heikko olokin osittain tosta verenvuodosta.. Paljonhan sitä lavuaariin pääs..
Eiks sullakin oo aina ollut taipumusta tuohon nenäverenvuotoon? Muksulla on sama homma. Alkuun mä olin ihan kauhuissani, kun siltä tuli nenästä verta, kun itsellä ei tule ikinä. Mutta sit siihen vaan tottuu, että välillä sitä vuotaa. Muksulla tuo ajoittuu enimmäkseen talveen, vissiin pakkaset ja kuiva ilma... Neuvolassa tuosta joskus puhuttiin, mutta kun hemoglobiinit yms oli kunnossa, niin totesivat vaan, että se on "taipumus". Sanoivat, että jos aivan jatkuvaan vuotaa, niin sitten niitä suonia voidaan polttaa tms.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Koskas olet käynyt verikokeissa viimeksi?

Tolla treenimäärällä sä tarviit vitamiini-hivenaineita ja rautaa lisänä.

Itsehän vedän päivittäin multi-vitaa, rautaa ja magnessiumia. Mulla on helkkarin alhainen hemoglobiinitaso. Ja magnessiumia kramppeja vastaan.
tais olla tammikuussa kun kävin.. Arvot olivat silloin ihan ok.. Mutta toki mun liikuntamäärä on sen ajankohdan jälkeen lisääntynyt huomattavasti.

Pikaisella googletuksella raudan puutostilan oireet:
Väsymys, heikotus, ruokahaluttomuus, kalpeus, vastustuskyvyn heikkeneminen (lisääntynyt infektioalttius), lisääntynyt hengästyminen ponnistuksissa

Aika pitkälti täsmää nuo kaikki mun viime aikojen olotilaan.. Ruokahaluttomuutta ei nyt erikoisemmin ole ollut ja vastustuskyvyn heikkenemisestä ei ole selkeitä viitteitä (ellei tuo verenvuoto mene sen otsakkeen alle?), mutta nuo muut täsmää .. Eli ilmeisesti pitäis alkaa nauttimaan jotain vitamiinivalmisteita.. Mullahan on vielä se etten syö kalaa lainkaan ja kalasta sitä rautaa sais kivasti..