:jaska: :thumbdownMoe Szyslak sanoi:KalPa voitti -> :ahem:
Tsempitystä myös täältä sulle.Olga sanoi:Kiitos ystävät. Toivotuksenne ja ajatuksenne ovat minulle arvokkaampia kuin ikinä arvaattekaan. On tämä kyllä ihmeellinen yhteisö.
Illalla tuli todella ala-arvoinen henkinen selkään puukottaminen läheisen ihmisen taholta. :frown:
Tsemppiä sullekin.Il Tempo Gigante sanoi:Synkät on kuviot, ylen synkät.
Kiitän.burb sanoi:Tsemppiä sullekin.
Suruviestin sain.Il Tempo Gigante sanoi:Synkät on kuviot, ylen synkät.
Kiitos.Moe Szyslak sanoi:Voimia ittellekin samalla.
Mulle tuli tuota samaa vuosi sitten muutama päivä sen jälkeen kun olin kantanut faijan hautaan. Rikottiin pelkästään omia tuntemuksia ajatellen mun ja mun läheisten suruaika ja se oli peruuttamatonta se.Olga sanoi:Illalla tuli todella ala-arvoinen henkinen selkään puukottaminen läheisen ihmisen taholta. :frown:
Eiks sullakin oo aina ollut taipumusta tuohon nenäverenvuotoon? Muksulla on sama homma. Alkuun mä olin ihan kauhuissani, kun siltä tuli nenästä verta, kun itsellä ei tule ikinä. Mutta sit siihen vaan tottuu, että välillä sitä vuotaa. Muksulla tuo ajoittuu enimmäkseen talveen, vissiin pakkaset ja kuiva ilma... Neuvolassa tuosta joskus puhuttiin, mutta kun hemoglobiinit yms oli kunnossa, niin totesivat vaan, että se on "taipumus". Sanoivat, että jos aivan jatkuvaan vuotaa, niin sitten niitä suonia voidaan polttaa tms.Jacques sanoi:Aamulla vuosi taas verta nenästä.. Toinen kerta 4 päivän sisään.. Se on taas kun on kuiva ilma ja ilmeisesti en oo saanut riittävästi rautaa.. Inhottavaa tuo verenvuoto.. en tiedä johtuuko tämä heikko olokin osittain tosta verenvuodosta.. Paljonhan sitä lavuaariin pääs..
tais olla tammikuussa kun kävin.. Arvot olivat silloin ihan ok.. Mutta toki mun liikuntamäärä on sen ajankohdan jälkeen lisääntynyt huomattavasti.Moe Szyslak sanoi:Koskas olet käynyt verikokeissa viimeksi?
Tolla treenimäärällä sä tarviit vitamiini-hivenaineita ja rautaa lisänä.
Itsehän vedän päivittäin multi-vitaa, rautaa ja magnessiumia. Mulla on helkkarin alhainen hemoglobiinitaso. Ja magnessiumia kramppeja vastaan.