Olga
.
Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:
Täällä samat ajatukset.Olga sanoi:Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:
Juuri näin. :thumbfh:Olga sanoi:Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:
Eipä ole vielä tullut hetkeä, että tilanne olisi ollut toisinpäin. Ei se työnteko niin mukavaa koskaa ole/ole ollut.:nope:Olga sanoi:Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:
Voin sanoa, että useimmiten lähden töihin mielelläni, koska tykkään työstäni. Tuonhan niitä mukana jopa kotiin.Moe Szyslak sanoi:Eipä ole vielä tullut hetkeä, että tilanne olisi ollut toisinpäin. Ei se työnteko niin mukavaa koskaa ole/ole ollut.:nope:
Jos voisin lopettaa työt, ilman että loppuis rahantulo, niin lopettaisin ihan heti.:ahem:
Ei se Kela sitä maksa.Olga sanoi:No, pakko kai tässä on sitten painaa pitkää päivää, että Kouvo saa riittävän muhkean eläkkeen.
Ei niin. Vaan Olga.kouvotsvoni sanoi:Ei se Kela sitä maksa.
Enämpi taitaa patriot.burb sanoi:Ei niin. Vaan Olga.
Patuhan hakkaa minut kaikessa.kouvotsvoni sanoi:Enämpi taitaa patriot.
Onko patriot sellainen taitava mies joka varmasti paikan saa?kouvotsvoni sanoi:Enämpi taitaa patriot.
No siinä tapauksessa mähän suorastaan rakastan töitä, sillä mulla on on houm ofiis eli kotitoimisto.Olga sanoi:Voin sanoa, että useimmiten lähden töihin mielelläni, koska tykkään työstäni. Tuonhan niitä mukana jopa kotiin.
Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:kouvotsvoni sanoi:Ei se Kela sitä maksa.
:thumbfh:jupla sanoi:Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:
:thumbfh:jupla sanoi:Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:
Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.burb sanoi::thumbfh:
Passaakos kysyä syytä vai olikos siitä jo joskus puhetta...
Mulla on ollut sama kohta 20 vuotta.jupla sanoi:Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.
Ainiijjoo, tuo juttu.jupla sanoi:Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.