Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Olipa kumma aamu. Olin hereillä pitkään ennen kellon soittoa, eikä nouseminenkaan sitten tehnyt tiukkaa. Varttia vaille seitsemän istuin jo tyytyväisenä(?) metrossa. En tajua, miten ei väsytä :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Voin sanoa, että mieluummin menisin takaisin nukkumaan, kuin lähtisin ajelemaan töipaikkaa kohti. :doubtful:
Eipä ole vielä tullut hetkeä, että tilanne olisi ollut toisinpäin. Ei se työnteko niin mukavaa koskaa ole/ole ollut.:nope:

Jos voisin lopettaa työt, ilman että loppuis rahantulo, niin lopettaisin ihan heti.:ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Eipä ole vielä tullut hetkeä, että tilanne olisi ollut toisinpäin. Ei se työnteko niin mukavaa koskaa ole/ole ollut.:nope:

Jos voisin lopettaa työt, ilman että loppuis rahantulo, niin lopettaisin ihan heti.:ahem:
Voin sanoa, että useimmiten lähden töihin mielelläni, koska tykkään työstäni. Tuonhan niitä mukana jopa kotiin. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Voin sanoa, että useimmiten lähden töihin mielelläni, koska tykkään työstäni. Tuonhan niitä mukana jopa kotiin. :eek:
No siinä tapauksessa mähän suorastaan rakastan töitä, sillä mulla on on houm ofiis eli kotitoimisto.:D

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
kouvotsvoni sanoi:
Ei se Kela sitä maksa.
Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:

burb

.
jupla sanoi:
Tänään tuli uusi KELA-kortti, jossa ilmenee että olen pysyvästi sairas. Ja vielä pari kuukautta sitten leveilin hyvällä terveydelläni :nope:
:thumbfh:
Passaakos kysyä syytä vai olikos siitä jo joskus puhetta...

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
:thumbfh:
Passaakos kysyä syytä vai olikos siitä jo joskus puhetta...
Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jupla sanoi:
Kirjoittelin muistaakseni Merkityksettömiin ilmoituksiin jotain syyskuun alussa. Olohan on ihan jees, mutta tosiasia eli että olen "eläkeläisukko" ilman eläkettä ei oikein miellytä. Ei ole ollut työmotivaatio korkeimmillaan viime aikoina.
Mulla on ollut sama kohta 20 vuotta.:eek:

burb

.
jupla sanoi:
Ainiijjoo, tuo juttu.
Eipä muuta kuin tsemppiä ja jaksamisia.
Kerronpa että isälläni oli vastaavanlaisia juttuja reilu vuosikymmen sitten ja nyt ei oireista tietoakaan.
Syynä elämänmuutos (tupakka pois, kuntoilua, ruokavalio) ja tokihan varmasti auttaa kun löytyy sopiva lääkitys.
Onhan se päivittäinen lääkitys muistettava ja silleen, mutta enpä ole noin hyvässä kunnossa nähnyt häntä aikoihin kuin mitä hän nyt on. Noinniinkuin tämän asian tiimoilta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Onpahan taas kummallinen olo. Sydän hakkaa varmaan tuhatta ja sataa epämukavalla tavalla.
Olis ehkä syytä vähän hidastaa.

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Aika tyhjä fiilis. Huomenna latinankoe, eikä mikään mene päähän...:jaska: