Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Väsyttää taas aivan järkyttävästi. :thumbfh: Ja illalla ei sitten saa nukuttua. Tulee kyllä viikonloppu tarpeeseen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Hieman vituttava olo.

Poikani muutti asumaan luokseni kesäkuun alussa ammattioppilaitoksen opiskelujenkin takia. Koko ajalta exä ei ole elatusmaksuja maksanut. Yritin puhelimitse neuvotella asiasta ja ehdotin edes pienen summan maksamista kuukausittain, ei suostunut. Ehdotin myös, että laittaa summan vaikka pojan tilille, mutta kun ei niin ei. Haukkui minut paskaksi kera muutaman hyvinkin pahan uhkauksen ja lopuksi läväytti luurin korvaan.

Laitoin tänään elatusmaksut perintään ja lasku on aika iso siihen verrattuna, mitä alunperin olin ehdottanut.

Nyt asia on viranomaisten käsiteltävänä. Vituttaa tällanen.
Eikö eniten vituta tossa, että on ollut moisen kanssa joskus naimisissa?:eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Eikö eniten vituta tossa, että on ollut moisen kanssa joskus naimisissa?:eek:
Ei se enää, erosta on jo 12 vuotta. Ihmistä kun ei opi 17 vuoden yhdessäolon aikanakaan täysin tuntemaan ja kun homma menee liian pitkälle niin jossain vaiheessa tulee stoppi. Laitoin silloin itse eropaperit menemään koska mulla ei silloin enää pinna kestänyt. "Moni on kakku päältä kaunis, akanoita alla kuoren" pitää paikkansa exän kohdalla 100%:sti.

Vapaana ja villinä on mukava elää, oppii tuntemaan itsensä ja on ennenkaikkea aikaa itselle ja pojalleni. Henkinen tasapaino on saavutettu mutta nää tällaset asiat vituttaa pojankin puolesta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Ei se enää, erosta on jo 12 vuotta. Ihmistä kun ei opi 17 vuoden yhdessäolon aikanakaan täysin tuntemaan ja kun homma menee liian pitkälle niin jossain vaiheessa tulee stoppi. Laitoin silloin itse eropaperit menemään koska mulla ei silloin enää pinna kestänyt. "Moni on kakku päältä kaunis, akanoita alla kuoren" pitää paikkansa exän kohdalla 100%:sti.

Vapaana ja villinä on mukava elää, oppii tuntemaan itsensä ja on ennenkaikkea aikaa itselle ja pojalleni. Henkinen tasapaino on saavutettu mutta nää tällaset asiat vituttaa pojankin puolesta.
Kyllä mua potuttaa, että on joskus ollut naimisissa hyväksikäyttäjän kanssa.:ahem:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia ex:n kanssa. On saanut tapella kaikki 11-vuotta, mikä erosta on aikaa. Uhkailua, kiristystä ja jopa ihan päällekäyntiä.
Mulle se kaikki vaan teki sen tunteen, että jumakauta on hyvä että erosin tuosta paskiaisesta. Ei tartte nää tuollasen viereen mennä nukkumaan! :mad_old:

Kaikki asettuu kuulema aikanaan, mutta erossa ei kai koskaan kun lapsista on kyse. Niillä on niin hyvä lyödä. Meilläkin viimeksi oli taistelua siitä, että koskeeko indeksikorotus myös häntä elatusmaksujen suhteen. :jaska:
Siitä kinasteltiinkin sitten 10kk.

No onneksi maailma on täynnä ihmisiä ja kaikki vielä erilaisia. Niistä on hyvä valita kun ei ole kiire... :cool:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Niin, se latinankoe meni penkinalle. Kysyttiin kaikkea muuta kuin mitä muistiinpanoissa oli. Olis kai pitänyt opetella koko latinan sanakirja ulkoa. :mad_old:

Ja täällä meillä Petosen keskustassa on kai joku narttukoira kiimassa, kun ei meidän koirien ulkoilusta meinaa tulla mitään. Joka puolella kuuluu haukkumista ja ulinaa ja merkkaillaan vaan joka neliölle, eikä mitään muuta. Käyttäisköhän joku muu nuo tällä kertaa ulkona.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei ole vieläkään sellainen tunnetila, jotta voisi alkaa kepeitä ralleja lallatella. Siispä menen nukkumaan.
Jaappanin rallissa Grönholmi rallatteli sitten metsään.:nope: Hämiltonin hermot?:rolleyes:

Captain Howdy

Well-known member
Haikia. Oliskohan jaloviinalla, Koffilla, Karhulla, kuohuviinillä, punaviinillä, lonkerolla, vodkalla tai siiderillä mitään osuutta asiaan? Tai sillä, että edellä mainittuja artikkeleja kiskottiin taas perjantaista sunnuntaiaamuun suht'koht tiukalla pieteetillä...

Knoukka

Well-known member
Captain Howdy sanoi:
Haikia. Oliskohan jaloviinalla, Koffilla, Karhulla, kuohuviinillä, punaviinillä, lonkerolla, vodkalla tai siiderillä mitään osuutta asiaan? Tai sillä, että edellä mainittuja artikkeleja kiskottiin taas perjantaista sunnuntaiaamuun suht'koht tiukalla pieteetillä...
Ois.

Vanhan kaavan mukaan sua masentaa tänään, ahdistaa huomenna, vituttaa keskiviikkona ja torstaina olet kuin uudesti syntynyt, jolloin päätät aloittaa paaston, urheilun sekä uuden terveen, syvämietteisen elämän.

Ja perjantaina päätät ottaa hieman jallua elämänmuutoksen kunniaksi. :alppu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Kohta alkaa kaamosajan kestovitutus ja se kestää taas kevään kuulakkuuden tuloon saakka. :mad:

Kaamosajan kestovitus on koko ajan olemassa, joskus se on siellä jossain taustalla, toisinaan se taas nousee pintaan aiheuttaen käyrään nousevan linjan laantuakseen taas aikanaan sinne taustalle ikäänkuin vaanimaan uutta tilaisuutta noustakseen.