Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Pientä syysmasennusta pukkaa täälläkin, tietyt opiskeluhommat tuntuvat vain venyvän ja uusiakin on jo näköpiirissä. Alkaa ahdistamaan jos miettii näitä liikaa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
harvinaisen kokonaisvaltaisesti hyvä fiilis! töissä menee hyvin ja asiakkaat alkaa tulemaan ekan kerran jälejiltä takaisin mikä on aina merkki siitä että jotain on tehty oikein, koulutukset sujuu loistavasti ja pomo on innoissaan mun tähän astisista suorituksista.:ahem: porukat tulee huomenna kylään pitkäksi viikonlopuksi!! kiva nähdä äitiä ja isää! huomenna otetaan kunnon perhetumut! :thumbup:

Thunder

Vihan aiheuttaja
lara sanoi:
harvinaisen kokonaisvaltaisesti hyvä fiilis! töissä menee hyvin ja asiakkaat alkaa tulemaan ekan kerran jälejiltä takaisin mikä on aina merkki siitä että jotain on tehty oikein, koulutukset sujuu loistavasti ja pomo on innoissaan mun tähän astisista suorituksista.:ahem: porukat tulee huomenna kylään pitkäksi viikonlopuksi!! kiva nähdä äitiä ja isää! huomenna otetaan kunnon perhetumut! :thumbup:
Siis ihan oikein tumut eikä tujut?:rolleyes:

Joni

Well-known member
Anyone haluis vähä partyy? Argghh Keskiviikko vasta. Noh Pe-La tarjoon sit. :alppu:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tuli sit nukuttua liki 11 tunnin yöunet, ja heräsin vain kerran yön aikaan :eek!: Harvinaista. Olin vissiin sit oikeasti tosi väsynyt. Nukkumisesta huolimatta olen ollut tosi vihainen tänä aamuna. Kai se tästä alkaa tasoittua :doubtful:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vähän epävarma olo.. En tiedä uskaltautuisiko sitä tänään salille vai ei. Periaatteessa oon parantunut, mut käytännössä viel pientä nuhaa ja arkuutta kurkussa on. Ehkä mä kuitenkin jätän treenit väliin..