Albert Oil
Hippi ja juntti
Tyhjä olo. 11 viikon rankka ja aikaavienyt työrupeama on nyt niinsanotusti siinä. Mitähän sitä nyttekis.
Hetki sitten tuli tieto että heti siinä alussa tuli kusimuna. Uusiks meni, aika alkaa nyt.Albert Oil sanoi:Tyhjä olo. 11 viikon rankka ja aikaavienyt työrupeama on nyt niinsanotusti siinä. Mitähän sitä nyttekis.
Tilanne on kehittynyt vitutuksen multihuipentumaan.Banaani sanoi:Vituttaa lähinnä
Virallisesti viikonloppuvapaani alkoi jo 4:eljä minuuttia sitten.AJ sanoi:Vanne on kiristänyt päätä jo muutaman päivän. Tulis jo viikonloppuvapaa.
Veistä haavaan? :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Virallisesti viikonloppuvapaani alkoi jo 4:eljä minuuttia sitten.
ähäs: daplou-seven
Arvaas kenellä ei ole työpäiviä tiedossaAJ sanoi:Veistä haavaan? :doubtful:
No, ehkä hieman. Sillai sipaisten...AJ sanoi:Veistä haavaan? :doubtful:
No ei sulla voi nyt noin pahemmi mennä ku mulla. Löytyi suomesta ees jobii nii olis jees.Juskanen sanoi:Haikea.
Suomessahan on työvoimapula. Töitä on, jos vaan viittii tehdä.:ahem:Joni sanoi:No ei sulla voi nyt noin pahemmi mennä ku mulla. Löytyi suomesta ees jobii nii olis jees.
Kyllä sä jotain töitä löydät, jos oikeasti haluat.Joni sanoi:No ei sulla voi nyt noin pahemmi mennä ku mulla. Löytyi suomesta ees jobii nii olis jees.