Quanto costa prostituto?S.A sanoi:Tuli tänään hyvä mieli, kun huomasin osaavani hiukan puhua italiaa.
vaffanculoS.A sanoi:Tuli tänään hyvä mieli, kun huomasin osaavani hiukan puhua italiaa.
Joo, paskamuna :nope:Moe Szyslak sanoi:Catzo merta?
Mulla noi italiankielentaidot koostuu sujuvasta kuuntelusta.OoPee sanoi:Joo, paskamuna :nope:
(soon muuten merda).
Sama, mutta kyä noi perusasiat pitää osata :frank:Moe Szyslak sanoi:Mulla noi italiankielentaidot koostuu sujuvasta kuuntelusta.
Totta.Juskanen sanoi:Mutta toisaalta olen iloinenkin siskon puolesta. Jos on paha olla ja asia mietitty, niin olen onnellinen, että siskolla on rohkeutta tehdä se vaikea ratkaisu.
Asuu vissiin Kuopiossa hän?:doubtful:Juskanen sanoi:Tulen varmasti antamaan kaiken tuen hänelle, mitä täältä 400km päästä vain pystyn.
Juu, siellähän mun koko suku on. Ja mäkin marraskuun ekana viikonloppuna.Moe Szyslak sanoi:Asuu vissiin Kuopiossa hän?:doubtful:
Näinhän se on. Siskolla on varmasti edessä vaikeita hetkiä, mutta uskon, että hän tulee vielä olemaan onnellinen elämässään tämän ratkaisun jälkeen. Aikaahan siihen menee.burb sanoi:Totta.
Tuollainen ratkaisu on varmasti hemmetin vaikea mutta joskus se ainoa oikea.
Tsemit siskolles.
Sisko sentään malttoi puoltoista vuotta odottaa... Puhuttiin just eilen, että meneeköhän vanhemmat taas aivan shokkiin, mutta ajateltiin, että ehkä toisella kertaa järkytys on lievempi, ja muutenkin helpompaa, kun tytär on siinä lähellä.Moe Szyslak sanoi:Mä kanssa erosin samaan aikaan broidin kanssa. Oli siinä mutsilla mietittävää.:dunno:
Eipä tullut heitettyä keskustelun väliin 'cazzo' eikä myöskään 'merda'.Moe Szyslak sanoi:Catzo merta?
'Vaffanculo' jäi samoin käyttämättä.OoPee sanoi:vaffanculo
Toisistanne? :eek!: :eek!: :eek!:Moe Szyslak sanoi:Mä kanssa erosin samaan aikaan broidin kanssa. Oli siinä mutsilla mietittävää.:dunno:
Toisistamme erosimme vuonna 1976 kun muutimme Hankoon. Proidi jäi silloin vielä Taalintehtaalle, kun lähti Turkkuse opiskelemaan matkailualaa.OoPee sanoi:Toisistanne? :eek!: :eek!: :eek!:
On rassaavaa. Itse maksoin aikanaan elatusmaksuja säännöllisesti kuukausittain exälle, eikä silloin ollut mitään huomautettavaa ja homma toimi. Nyt kun tilanne kääntyi toisin päin niin minä sain kuulla olevani maailman paskin isä ja rahanahne paskiainen. Sekä exäni että hänen nykyinen miehensä ovat molemmat töissä, joten senkään takia ei olisi tuon asian taholta kannanut alkaa hankalaksi.burb sanoi::frown:
Aika tympeää tuollainen, ja varmasti tuntuu aika turhalta alkaa selvästä asiasta tappelemaan. Noin se sitten vaan on hoidettava jos ei muu auta.