Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Tuli tänään hyvä mieli, kun huomasin osaavani hiukan puhua italiaa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Eilen kotiin mentyä siellä odotti niin iloinen yllätys, että olen vieläkin hyvällä tuulella :)

Toisaalta sain eilen illalla myös (ei niin yllättäviä) uutisia, jotka herättivät hieman ristiriitaisia tunteita. Sisko (2 lasta) on eroamassa. Tavallaan olen pahoillani, että heillä on asiat menneet siihen pisteeseen. Mutta toisaalta olen iloinenkin siskon puolesta. Jos on paha olla ja asia mietitty, niin olen onnellinen, että siskolla on rohkeutta tehdä se vaikea ratkaisu. Tulen varmasti antamaan kaiken tuen hänelle, mitä täältä 400km päästä vain pystyn.

burb

.
Juskanen sanoi:
Mutta toisaalta olen iloinenkin siskon puolesta. Jos on paha olla ja asia mietitty, niin olen onnellinen, että siskolla on rohkeutta tehdä se vaikea ratkaisu.
Totta.
Tuollainen ratkaisu on varmasti hemmetin vaikea mutta joskus se ainoa oikea.
Tsemit siskolles.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
Totta.
Tuollainen ratkaisu on varmasti hemmetin vaikea mutta joskus se ainoa oikea.
Tsemit siskolles.
Näinhän se on. Siskolla on varmasti edessä vaikeita hetkiä, mutta uskon, että hän tulee vielä olemaan onnellinen elämässään tämän ratkaisun jälkeen. Aikaahan siihen menee.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä kanssa erosin samaan aikaan broidin kanssa. Oli siinä mutsilla mietittävää.:dunno:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Moe Szyslak sanoi:
Mä kanssa erosin samaan aikaan broidin kanssa. Oli siinä mutsilla mietittävää.:dunno:
Sisko sentään malttoi puoltoista vuotta odottaa... Puhuttiin just eilen, että meneeköhän vanhemmat taas aivan shokkiin, mutta ajateltiin, että ehkä toisella kertaa järkytys on lievempi, ja muutenkin helpompaa, kun tytär on siinä lähellä.

Vaikka tietäisikin, että ei jollain pariskunnalle hyvin mene, niin jotenkin noi erot on aina yllätyksiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Toisistanne? :eek!: :eek!: :eek!:
Toisistamme erosimme vuonna 1976 kun muutimme Hankoon. Proidi jäi silloin vielä Taalintehtaalle, kun lähti Turkkuse opiskelemaan matkailualaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Hieman vituttava olo.

Poikani muutti asumaan luokseni kesäkuun alussa ammattioppilaitoksen opiskelujenkin takia. Koko ajalta exä ei ole elatusmaksuja maksanut. Yritin puhelimitse neuvotella asiasta ja ehdotin edes pienen summan maksamista kuukausittain, ei suostunut. Ehdotin myös, että laittaa summan vaikka pojan tilille, mutta kun ei niin ei. Haukkui minut paskaksi kera muutaman hyvinkin pahan uhkauksen ja lopuksi läväytti luurin korvaan.

Laitoin tänään elatusmaksut perintään ja lasku on aika iso siihen verrattuna, mitä alunperin olin ehdottanut.

Nyt asia on viranomaisten käsiteltävänä. Vituttaa tällanen.

burb

.
:frown:
Aika tympeää tuollainen, ja varmasti tuntuu aika turhalta alkaa selvästä asiasta tappelemaan. Noin se sitten vaan on hoidettava jos ei muu auta.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
:frown:
Aika tympeää tuollainen, ja varmasti tuntuu aika turhalta alkaa selvästä asiasta tappelemaan. Noin se sitten vaan on hoidettava jos ei muu auta.
On rassaavaa. Itse maksoin aikanaan elatusmaksuja säännöllisesti kuukausittain exälle, eikä silloin ollut mitään huomautettavaa ja homma toimi. Nyt kun tilanne kääntyi toisin päin niin minä sain kuulla olevani maailman paskin isä ja rahanahne paskiainen. Sekä exäni että hänen nykyinen miehensä ovat molemmat töissä, joten senkään takia ei olisi tuon asian taholta kannanut alkaa hankalaksi.

Onneksi poikani ymmärtää jo näitä asioita ja tietää omatkin oikeutensa.