Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Päällimmäisenä tuntuu nousuhumala. Jos sitä kohta jaksaisi siirtyä tien toiselle puolelle.
Muista ampua raketteja. Ja ilman suojalaseja! Vinkkinä tuohon rakettien ampumiseen, niin kuuliin eräältä varmalta lähteeltä, että jos ohjeissa sanotaan "Tämä puoli ylöspäin", niin se tarkoittaa oikeasti "Tämä puoli yleisöön päin."
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Muista ampua raketteja. Ja ilman suojalaseja! Vinkkinä tuohon rakettien ampumiseen, niin kuuliin eräältä varmalta lähteeltä, että jos ohjeissa sanotaan "Tämä puoli ylöspäin", niin se tarkoittaa oikeisti "Tämä puoli yleisöön päin."
Sädetikkujen osalta "pidä palavaa tikkua silmällä" on kuulemma hyvä ohje myös. En sinänsä kyllä itse ole raketteja hommannut, kavereista en tiedä. Jos ovat, niin katselen räjähdyksiä turvallisesti pullon pohjan läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Taitaa olla yleistä kauempana asuvilta. Luulevat, että hommelit luistavat itsekseen.
Juuripa niin. Itse ei tee (eikä ole ikinä tehnyt) mitään asian hyväksi, eikä ole valmis maksamaan mitään korjaus- yms. ylläpitokuluja. Tekijä/t eivät saa korvausta missään nimessä, enemmänkin jatkuvia vihjailuja epärehellisyydestä. Sietämätöntä.
Ja taitaa olla yleistä perillisiltä. Eräs tuntemani sisarlauma on taistellut perinnöstä nyt toistakymmentä vuotta, ja molemmat vanhemmat on vielä elossa.
Vanhemmilla varmaan 'kivaa'. :eek:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Raivostuttaa niin, että kädet vapisee. Ei meinaa kirjoittaminen onnistua. Tuli taas niin paljon 'kiitoksia' siitä, että ilman korvausta hoidan yhteisiä asioita. Lopuksi löin puhelimen korvaan (kuvaannollisesti). Minun ei ole pakko kuunnella semmoista pa*kaa. :frown: Miten samoista vanhemmista voi tulla niin erilaisia perillisiä. :nope:
Jaksamista asian tiimoilta.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Hyvä uudenvuodensauna, 30c. Unohtu laittaa sulakkeet päälle. Ei väkisin.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Toisaalta surku mutta toisaalta lohduttavaa, että niin monella muullakin on univaikeuksia. Itte saan odottaa nukahtamista tunteja.

Siispä toivon minäkin Thyellalle hyviä unia, myrkyillä tai ilman, mitenkä vain onnistuu.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Sama vitutus täällä. Taitaa olla turha luottaa forumisteihin, aina joku perkele kaivaa listalleen.
Lupasin toissavuoden äänestyksen jälkeen, että nyt on sitten suunta pelkästään alas. Viime vuonna toimi hyvin, sijaluku putosi toistakymmentä, mutta nyt perkele omat koirat purivat.
Vittu jos olen joutunut 20 sakkiin, niin ei hyvä heilu.
Ilman tuota viestiä olisin unohtanut koko äänestyksen. Nyt lähden heiluttelemaan sitä veetä...
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ei sulla kauaa menny. Maailman nopein kansa(lainen).
Olet ilmeisesti niin uusi, notta täytyy hieman valaista. Toisessa Maailmassa ei ole aikaa lain. Siellä kaikki siis tapahtuu tavallaan samalla hetkellä, jossa ajallisen termin käyttö sallitaan. Näin ollen kaikki tulee myös tehtyä äärettömän nopeasti, koska niihin ei kulu aikaa lain.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Olet ilmeisesti niin uusi, notta täytyy hieman valaista. Toisessa Maailmassa ei ole aikaa lain. Siellä kaikki siis tapahtuu tavallaan samalla hetkellä, jossa ajallisen termin käyttö sallitaan. Näin ollen kaikki tulee myös tehtyä äärettömän nopeasti, koska niihin ei kulu aikaa lain.
Jotain tämäntyyppistä arvelinkin saavani vastaukseksi. Itse tyydyn tähän 1:nsimmäiseen maailmaan, jossa joudun odottaa tulevia tapahtumia. Jonkin uuden ja jännittävän jutun saamisessa onkin oikeastaan parasta juuri se odottaminen, varsinkin jos se odotettu asia paljastuu lopulta tylsäksi tai hyödyttömäksi.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Itsellä nyt semmoinen fiilis että nukahtaa vois millä hyvänsä. Tosin siihen on käytetty poppaskonsteja.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Väsymys ja kevyt kenttäv*tutus päällänsä. Minä olen Reykjavikissa, lähdössä huomenna Isafjörduriin, ja matkalaukku on hyvällä säkällä Köpiksessä, huonolla lähetetty jollekin toiselle pallonpuoliskolle.
 
Ylös