Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Taitaa muutkin olla hiukkasen konfuja kuin tuo sed. Suosittelen vähentämään inhaloidun liimahöyryn määrää niin hyvä tulee. :thumbup:
:confused:
Mitä sä oikeen höriset?
Mä oon vain nukkunu viimeyönä...
Tai sanotaan nyt että tänä aamuna vaivaiset kolome tuntia, kun tuli eilen tehtyä reissu Porvooseen heti kun pääsin ammattikoululta lähtemään, niin otettiin suunta kohti porvoota, ja haettiin sieltä soralavalla varustettu Volvo N10 vm.-81 kärryvärkikis, olitiin kotona kolomelta aamu-yöstä. Jouduttiin toteamaan, että sehän on niin hyväkuntonen, että ei sitä kannata poikkasta, vaan antaa sen olla ihan yhtenä palana, ja ajetaan sillä sitte mitä tarvii, kun on sen aika, että oikeestaan turhaa olis katkasta niinhyvä auto kärryksi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
:confused:
Mitä sä oikeen höriset?
Minä? Tilanneanalyysiä lähinnä

Mä oon vain nukkunu viimeyönä...
Tai sanotaan nyt että tänä aamuna vaivaiset kolome tuntia, kun tuli eilen tehtyä reissu Porvooseen heti kun pääsin ammattikoululta lähtemään, niin otettiin suunta kohti porvoota, ja haettiin sieltä soralavalla varustettu Volvo N10 vm.-81 kärryvärkikis, olitiin kotona kolomelta aamu-yöstä. Jouduttiin toteamaan, että sehän on niin hyväkuntonen, että ei sitä kannata poikkasta, vaan antaa sen olla ihan yhtenä palana, ja ajetaan sillä sitte mitä tarvii, kun on sen aika, että oikeestaan turhaa olis katkasta niinhyvä auto kärryksi.
Pakko kysyä: tuleeko sun nimimerkki sanoista TosiKurski?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Meillä töipaikassa on kolme hahmoa, jota kutsutaan ainakin työympyröissä yleisesti nimikirjaimilla. Yksi on PMP, toinen VP ja vähäisin JP.
Sä et taida kuitenkaan olla meillä töissä?
Meillä käytetään kutsumanimenä usean henkilön kohdalla etu- ja sukunimen kahta ensimmäistä kirjainta.

Tällä logiikalla esim. Timo Toikki = TiTo
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Intissä ollessa iski nakki osallistua vanhojen tansseihin. Ei pahemmin harmittanut, vaikka exä kielsi osallistumasta sinne edellisen exän parina :D Olin sitten exän kaverin parina.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
:dunno: Tuli sitten uusittua se enkun vitoskurssi (alkuperäinen numero 8 :D). Siellä sitten oli tehtävänä valita oikea sana aukkoon ja suomentaa se sana. Onkelma vaan on se, että ne sanat on pieniä palasia sanonnoista. Miten sanonnoista voi suomentaa vain yhden sanan? No varmaan ihan hyvin.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
:dunno: Tuli sitten uusittua se enkun vitoskurssi (alkuperäinen numero 8 :D). Siellä sitten oli tehtävänä valita oikea sana aukkoon ja suomentaa se sana. Onkelma vaan on se, että ne sanat on pieniä palasia sanonnoista. Miten sanonnoista voi suomentaa vain yhden sanan? No varmaan ihan hyvin.
Jos vain yksi sana suomennetaan, niin sanasta sanaan.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Mielialani ja päällimmäinen tunteeni just nyt?

No...miten paska nyt vähän aika sitten ystävän omasta käytöksestä menettäneellä voi olla...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No mutta kun se on sanonta, niin minkä sanan sä siitä aiot suomentaa, kun se suomennetaan kokonaisuudessaan ihan erilaiseksi.
Oman kuvauksesi mukaan piti suomentaa se sana jonka täydensit, ei esim. jokin muu sana tai koko sanonta.

-Edit- Se on tietysti toinen juttu, jos kokeen tekijä ei osaa laatia sellaisia tehtäviä mitä todellisuudessa tarkoittaa. Mutta kokeen suorittajan tehtävä ei ole toimia ajatustenlukijana vaan vastata siihen mitä kysytään.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös