Sitä se on kun viikonloppu venähtää.Ahistaa, masentaa ja oksettaa.
HEI!Tai välittää just sen verran kuin jostain naapurin hamsterista.
epista :frown:
Kalsarikännit, eikä enää pelottavia ihmiskontakteja, joita koululla voisi tulla. Tervetuloa kerhoon.epista :frown:
Sain tanaan vihdoin netin toimimaan tahan ubuntulliseen koneeseeni, enaa ei tarvii kusihousunortteilla koululla :alppu:
Kiitos :thumbup: kaljoja pitaa viela roikuttaa ikkunan ulkopuolella kun ei oo jaakaappia, mut oon tassa hyvaa vauhtia paasemassa takaisin khn-rutiiniin.Kalsarikännit, eikä enää pelottavia ihmiskontakteja, joita koululla voisi tulla. Tervetuloa kerhoon.
Rutiiniin päästy, kun selvisin Kouvon visiitistä. Sikari aiheutti sellaisen päänsäryn mitä mulla ei ole ollut sitten vuoden 2003.Kiitos :thumbup: kaljoja pitaa viela roikuttaa ikkunan ulkopuolella kun ei oo jaakaappia, mut oon tassa hyvaa vauhtia paasemassa takaisin khn-rutiiniin.
Se mahtoi olla elämäsi kesä.Rutiiniin päästy, kun selvisin Kouvon visiitistä. Sikari aiheutti sellaisen päänsäryn mitä mulla ei ole ollut sitten vuoden 2003.
Toi olis kiva kuulla joskus livenä.Hellyydenkipeys maksimissaan. Kuukauden paasta esitetaan yliopiston kuoron kans Carmina Burana, nyt on hyva fiiwis ku tanpaivaset harkat meni hyvin.
Konsertit on 4., 5. ja 6. maaliskuuta, nailla nakymin Langholtskirkjanissa, velkominn :wink:Toi olis kiva kuulla joskus livenä.
Kivasti osuisi syntymäpäiväksi tuo viimeinen, mutta en taida Islantiin asti silti lähteä.Konsertit on 4., 5. ja 6. maaliskuuta, nailla nakymin Langholtskirkjanissa, velkominn :wink:
No ma voin laittaa sulle pienen videopatkan meidan hoilaamisesta. :ahem:Kivasti osuisi syntymäpäiväksi tuo viimeinen, mutta en taida Islantiin asti silti lähteä.
Piti tsekata youtubesta, että mitä sieltä löytyy O Fortuna hakusanalla ja mm. tämä ponnahti esille. Tuota O Fortuna -osaa Carmina Buranasta on muutenkin viljelty vähän siellä sun täällä. Muunmuassa The Doors leffassa, mistä muistuu mieleen kun noin 15 vuotta sitten pistettiin Kolmen Lyhdyn (baari täällä Lappeenrannassa) jukeboksi jumiin kun soitettiin vissiin liian monta kertaa elokuvan soundtrackilta juurikin O Fortunaa.No ma voin laittaa sulle pienen videopatkan meidan hoilaamisesta. :ahem: