Ei kyllä nappaa työpäivä paskan sunnuntain jälkeen :nope:Kubican takia masentunut.
Ei kyl nappaa Kubican tilanteen takia mikään.Kubican takia masentunut.
Huoli pois. Huomasin juuri menneeni ainakin yhdessä nk. vanhanaikaiseen. Ovat niin saatanasti samannäköisiä. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Samat tyypit oon jossain sekottanut ennenkin.Voi vittu tuon pärstävisan kanssa. Mietin varmaan puol tuntia tuota riviä, ja sitten Mehen viestistä oikeat vastaukset katsottuani tunsin ja tunnen itseni vieläkin idiootiksi.
Tässä käy helposti niin, että kun Mehe vastaa väärin niin visan vetäjää alkaa jo omat vastauksensa arveluttaa. Ja käykin. Piti ko. kohdassa oikein tarkistaa, että kummastakos oikeasti olikaan kyse...Huoli pois. Huomasin juuri menneeni ainakin yhdessä nk. vanhanaikaiseen. Ovat niin saatanasti samannäköisiä. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Samat tyypit oon jossain sekottanut ennenkin.
Täytyy kyllä sanoa, että kyseistä herraa EI VOI OLLA tunnistamatta. Luulisi tuon kaikkien tietävän 100% varmuudella.Huoli pois. Huomasin juuri menneeni ainakin yhdessä nk. vanhanaikaiseen. Ovat niin saatanasti samannäköisiä. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Samat tyypit oon jossain sekottanut ennenkin.
Voisko nyt olla antamatta vinkkejä.
Siis kaikkien luulisi tietävän 100% varmuudella, että kyseistä herraa ei voi olla tunnistamatta? Cool.Täytyy kyllä sanoa, että kyseistä herraa EI VOI OLLA tunnistamatta. Luulisi tuon kaikkien tietävän 100% varmuudella.
Kupletti höpisee omiaan, eikä siitä kannata välittää. Tai välittää just sen verran kuin jostain naapurin hamsterista. Että mahtaako sillä olla vettä, siemeniä ja juoksupyörässä laakerit tikissä.Kotletti puhunee nyt aidasta ja Mehe seipäästä. Minä taas en kummastakaan.
Onko sulla siemeniä?Minähän nyt aina puhun järkeviä. Siis emmä nyt tiä mitä sie siinä tarkotit minkä evotit, mutta ainakin yks sulla oli väärin mikä kaikkien pitäs tietää.