Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kannattaa jakkues lukea omat oikeutesi - kauhean kauaa tuo korjaus ei tosiaankaan saa kestää...
Pohdiskelin, että kohtuullinen odotusaika on 2-4 viikkoa.. Sen verran malttamaton olen, että tuo 2 viikkoa on maksimi mitä jaksan odottaa ennen kuin alan soittelemaan perään. Asia stressaa jo nyt aikalailla.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Pohdiskelin, että kohtuullinen odotusaika on 2-4 viikkoa.. Sen verran malttamaton olen, että tuo 2 viikkoa on maksimi mitä jaksan odottaa ennen kuin alan soittelemaan perään. Asia stressaa jo nyt aikalailla.
Käyt vaan ostamassa uuden pyörän. Jos vanha tulee korjaamatta takas niin sitten nostat vakuutuksesta rahat jos tulee korjattuna tai saat uuden niin myyt eteenpäin. Stressi katoaa saman tien.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Käyt vaan ostamassa uuden pyörän. Jos vanha tulee korjaamatta takas niin sitten nostat vakuutuksesta rahat jos tulee korjattuna tai saat uuden niin myyt eteenpäin. Stressi katoaa saman tien.
Tämä oli kieltämättä hyvä ehdotus ja pistän vakavasti harkintaan.. Odottelen nyt kuitenkin vielä jonkun aikaa, jos vaikka makaroonit olisivatkin poikkeuksellisen nopeita.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Omat fillarimurheet tuntuu hyvin minimaalisilta vakavampien asioiden rinnalla..
Sama. Omat harmituksen aiheet tuntuu naurettavilta. Tokihan traagillisuutta on maailmassa jatkuvasti. Kuitenkin, viikon sisällä kun suuri viikate on niittänyt kaksi kertaa lähistöltä, niin kyllähän se pistää miettimään vakavia. Julmasti voi kadota onni, yhtäkkiä ja kesken kaiken.

Halailkaa toisianne.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Sama. Omat harmituksen aiheet tuntuu naurettavilta. Tokihan traagillisuutta on maailmassa jatkuvasti. Kuitenkin, viikon sisällä kun suuri viikate on niittänyt kaksi kertaa lähistöltä, niin kyllähän se pistää miettimään vakavia. Julmasti voi kadota onni, yhtäkkiä ja kesken kaiken.

Halailkaa toisianne.
Niinhän se on. Itsekin juuri valmistaudun kaveria saattamaan. Eniten tuottaa näissä tuskaa se ennenaikaisuus ja lähiomaisten kuristava suru.

Tsemit.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Juskasen tapaukseen en pysty sanoja löytämään. Hirveä tilanne.

...Itse olen nyt hieman stressaantunut.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Niinhän se on. Itsekin juuri valmistaudun kaveria saattamaan. Eniten tuottaa näissä tuskaa se ennenaikaisuus ja lähiomaisten kuristava suru.
Osanottoni.

Tuohan se juuri tuntuu niin väärältä. Kun elämä katkeaa aivan alussa, tai juuri kun kaikki on kesken. Kun minä olin lapsi, niin vain vanhat ihmiset kuolivat.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juskaselle ja Mehelle voimia, ei oikein löydy parempia sanoja tuommosiin asioihin täältäkään.... :(
 
Ylös