Varo ettet koske käyrää, kun se kerta syntiä on. Vai onko kämmenet jo niin karvaiset ja näkö harittaa, ettei sitä tunne tai tiedä, että runkkaako sitä vai notta eikö?Käyrä on laskusuhdanteessa, joskin nousujakin joskus on.
Varo ettet koske käyrää, kun se kerta syntiä on. Vai onko kämmenet jo niin karvaiset ja näkö harittaa, ettei sitä tunne tai tiedä, että runkkaako sitä vai notta eikö?Käyrä on laskusuhdanteessa, joskin nousujakin joskus on.
Miten sitä voi koskea? Miten jotain abstraktia asiaa voi koskea?Varo ettet koske käyrää, kun se kerta syntiä on. Vai onko kämmenet jo niin karvaiset ja näkö harittaa, ettei sitä tunne tai tiedä, että runkkaako sitä vai notta eikö?
Eh.. Taisi olla viittaus epäsuora viittaus "Hampparin käyrään" ja toinen epäsuora viittaus mainitun lenkkimakkaran ja sukupuolielimen välillä.Miten sitä voi koskea? Miten jotain abstraktia asiaa voi koskea?
En ymmärrä miksi, miksi täällä foorumilla on niin kaksinaamaisia ihmisiä. Ensin hakataan suvaitsevaiselle päähän, että SUVAITSE, SUVAITSE, SUVAITSE! Ja sitten seuraavassa lauseessa (tai miksei jopa samassa) haukutaan, vittuillaan, syrjitään ja ollaan niin epäsuvaitsevaisia, että ihan äklöttää :yuck: :wall: :thumbdown :nope:
En minä päätä, että pääsevätkö homoseksuaalisuutta harrastavat Taivaaseen, mutta Raamatussa lukee näin selvästi. Sen harrastaminen on synti, niin kuin mikä tahansa synti.Eipä sullekaan olisi kehotettu suvaitsevaisuutta, ellei sellaisen puutetta olisi huomattu. Jos suvaitsevaisuus loppuu johonkin pisteeseen, niin ei sitä ole oikeasti ollut sitäkään ennen. Jos et halua päästää homoja taivaaseen (samaan paikkaan, mihin oletat pääseväsi), niin kaikki aiempi suvaitsevaisuus heitä kohtaan on teeskentelyä.
Eli jos joku auktroriteettiasemassa oleva kiusaa, niin sä et siihen puutu, niinkö?En minä päätä, että pääsevätkö homoseksuaalisuutta harrastavat Taivaaseen, mutta Raamatussa lukee näin selvästi. Sen harrastaminen on synti, niin kuin mikä tahansa synti.
Et sitten lukenut sitä kirkon tekemää tutkielmaa (vai mikä se nyt oli), jonka sulle linkitin. Ei taida raamatussa lukea mitään varmaa missää. Vanhoja tulkintoja/käännös kukkasia on koko kirja tulivillaan.En minä päätä, että pääsevätkö homoseksuaalisuutta harrastavat Taivaaseen, mutta Raamatussa lukee näin selvästi. Sen harrastaminen on synti, niin kuin mikä tahansa synti.
YOU CAN DO IT!!!Voijjee. Tänään on taas tullut sellainen tunne, että kohta alkaa taistelu tuulimyllyjä vastaan. Onko kaikki yrittäjät oikeasti niin paljon fiksumpia pystyäkseen täyttää yrityksen perustamissuunitelman miettiämättä kertaakaan, että miten helvetissä mä tämmöstä voisin tietää!?
Nyt tarttis sen jonkun ison ja turvallisen oloisen järkäleen pitämään kättä olkapäällä ja tuuppimaan vaan rohkesti eteenpäin.
I can do this.
:thumbup: Tänks!YOU CAN DO IT!!!
Voijjee. Tänään on taas tullut sellainen tunne, että kohta alkaa taistelu tuulimyllyjä vastaan. Onko kaikki yrittäjät oikeasti niin paljon fiksumpia pystyäkseen täyttää yrityksen perustamissuunitelman miettiämättä kertaakaan, että miten helvetissä mä tämmöstä voisin tietää!?
Nyt tarttis sen jonkun ison ja turvallisen oloisen järkäleen pitämään kättä olkapäällä ja tuuppimaan vaan rohkesti eteenpäin.
I can do this.
ja paikat on maitohapoilla :wink:
Kirjoitin ilkeästi, ja olen pahoillani siitä. Vittumainen postaus ei synny kuitenkaan ilman ärsytyskynnyksen ylitystä, joten kokeilen nyt argumentoida asiallisemmin.En ymmärrä miksi, miksi täällä foorumilla on niin kaksinaamaisia ihmisiä. Ensin hakataan suvaitsevaiselle päähän, että SUVAITSE, SUVAITSE, SUVAITSE! Ja sitten seuraavassa lauseessa (tai miksei jopa samassa) haukutaan, vittuillaan, syrjitään ja ollaan niin epäsuvaitsevaisia, että ihan äklöttää :yuck: :wall: :thumbdown :nope:
Vimmainen pappi huutaa korvaanJotenkin tulee tunne, että "tosiuskovaiset" haluavatkin pitää kristillisyyden vain oman pienen sisäpiirin juttuna: taivaaseen päästään vain me, ei nuo muut, ja parempi niin.