FW08
Registered User of Talent
Puhtainta = lähinnä kirjakieltä. Kirjakieli ei kuitenkaan ole sama kuin "oikea" kieli. Koska oikeaa suomea puhutaan lähinnä porissa. :frank:Jyväskylän murre on puhtainta Suomea. Tutkittu juttu.
Heh, Jyväskylä.
Puhtainta = lähinnä kirjakieltä. Kirjakieli ei kuitenkaan ole sama kuin "oikea" kieli. Koska oikeaa suomea puhutaan lähinnä porissa. :frank:Jyväskylän murre on puhtainta Suomea. Tutkittu juttu.
Itselläni on kanssa hirveä tarve lukea joka ikinen lihavoitu pois. Paitsi skippaan kirkko-, homo-, biseksuaali-, vaalitoikit suoraan.Foorumi on tänään tavallistakin huonompi tajuamaan, että olen ihan oikeasti lukenut toikit jo. Ei tarttis lihavoida enää.
Se ois kiva kun niitä olisi myös kursivoituina, alleviivattuina, eri fontein ja kirjainkoo'in ja värein.Itselläni on kanssa hirveä tarve lukea joka ikinen lihavoitu pois.
JYP on perseestä. :yuck:Jyväskylän murre on puhtainta Suomea. Tutkittu juttu.
Riippuu ihan katsanto-, tai oikeastaan kuulentokannasta. Kyllä Jyväääskyläään murre on minusta kovin jälkitavupainoista, esim. Lutaaakko.Jyväskylän murre on puhtainta Suomea. Tutkittu juttu.
Mistä johtuu, että kun vastaa johonkin toikkiin, se on lihavoituna? Kyl mä sen oman viestin oon lukenu.Lievä ärsytys päällänsä. Foorumi on tänään tavallistakin huonompi tajuamaan, että olen ihan oikeasti lukenut toikit jo. Ei tarttis lihavoida enää.
Joo se on lievän vittumaista.Mistä johtuu, että kun vastaa johonkin toikkiin, se on lihavoituna? Kyl mä sen oman viestin oon lukenu.
Forumsofta säädetty hahmon Goblet postauksille erikseen. Modet kännissä. Tässä oli siis kaksi erillistä tiedotetta.Mistä johtuu, että kun vastaa johonkin toikkiin, se on lihavoituna? Kyl mä sen oman viestin oon lukenu.
Jyväskylän murre on puhtainta Suomea. Tutkittu juttu.
Voisko tästä tehdä johtopäätöksen, jotta puhtainta suomea tulee perseestä?JYP on perseestä. :yuck:
No jopas!Hemmetin hyvä!
eli Turusta? :idea:Voisko tästä tehdä johtopäätöksen, jotta puhtainta suomea tulee perseestä?
HOLD ON A MOMENT NOW!Thylsmama sanoi:<Bobbis> missäs riennoissa se on ollu ku vielä valvoo
<Thyella> epäonnistuneilla treffeillä
<Thyella> yhden italialaisen kanssa
<Thyella> mokasin totaalisesti
<Thyella> se saatto mut alaovelle ulos ja pähkäilin siinä et mitä mun pitäis tehdä, halata vai pussata vai mitä
<Thyella> ku tiesin että se lähtee lentokentälle 3 tunnin päästä
<Thyella> ni tein kardinaalimokan paniikissa ja kättelin sitä
<Thyella> no, sit menin bussiin
<Thyella> ja ku bussi meni sen hotellin ohi ni huomasin et se seiso siellä ovella
<Thyella> hyppäsin samantien bussista ulos ja juoksin hotellille ja laitoin sille tekstarin et unohdin jotain
<Thyella> ja se tuli alas, ja sanoin et unohdin sanoa turvallista matkaa, ja halasin sitä
<Thyella> sit se oli sillai et ok, voiko hän nyt mennä takas sisälle, eikä vastannu mun halaukseen eka
<Thyella> en mee treffeille enää ikinä saatana
<Thyella> kävelin sit kotiin ku uhrasin tohon vimpan bussin
Hyvä niin, vaikka tärkeintä olikin, ettet loukannut itseäsi, kun pyörä hajosi.Ihan hyvä fiilis.. Velosportin omistaja soitti, ja sanoi, että Colnago lähettää takuusta uuden rungon.. Syy rungon katkeamiseen oli kolarissa toisen pyöräilijän kanssa ~6kk sitten.
:doubtful:HOLD ON A MOMENT NOW!
Otetaas rauhallisesti ja kerrataan.