burb
.
Kahman pelossa myönnän tappioni. Te porilaiset ootte niin kovin ärhäköitä.Kahma on jo valmiudessa, jos oiken aletaan mittelöimään?
Kahman pelossa myönnän tappioni. Te porilaiset ootte niin kovin ärhäköitä.Kahma on jo valmiudessa, jos oiken aletaan mittelöimään?
ITG >>> burb >>> KAHMA!!!+SIEN!!!Kahman pelossa myönnän tappioni. Te porilaiset ootte niin kovin ärhäköitä.
Missä?Hyvä meno hei.
Täällä. Lisää aamukahvia!Missä?
Mä suositelisin joko Estatea tahi sit tota Anyonea.Joudun viikonlopuksi LOHJALLE!
Nyt voisi joku arvoisa kaupunkia tunteva antaa vinkkiä missä kannattaa käydä. Estate, Flaavio, Joni, anyone?
Tytyrin kaivoksessa. Jännä paikka.Joudun viikonlopuksi LOHJALLE!
Nyt voisi joku arvoisa kaupunkia tunteva antaa vinkkiä missä kannattaa käydä.
Heh, oon käynyt Lohjalla muistaakseni kerran. Kannattanee siis luottaa Joniin tässä asiassa.Joudun viikonlopuksi LOHJALLE!
Nyt voisi joku arvoisa kaupunkia tunteva antaa vinkkiä missä kannattaa käydä. Estate, Flaavio, Joni, anyone?
Taitaa olla tällä hetkellä auki vain ryhmille etukäteisvarauksella. :frown:Tytyrin kaivoksessa. Jännä paikka.
Ei, se olisi KATASTROOOFFI!Ottaa Albert Parkin ja Albert Garpin mukaan niin yhdessähän he ovat ryhmä.
Suosittelen Alpulle pussilonkeroretkeä märkään syysmetsään Jonin kans. Sitä riemun määrää kun pidätte sadetta kuusen juurella ja nautitte hampaita kalisuttavasta lonkerosta.Heh, oon käynyt Lohjalla muistaakseni kerran. Kannattanee siis luottaa Joniin tässä asiassa.
Riittävän kostean kasvillisuuden seassa metsäpalovaarakin on kohtalaisen pieni.Suosittelen Alpulle pussilonkeroretkeä märkään syysmetsään Jonin kans. Sitä riemun määrää kun pidätte sadetta kuusen juurella ja nautitte hampaita kalisuttavasta lonkerosta.