Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aika jees. Tänään vietetään kaksvuotismerkkipäivää, joka oikeasti on maanantaina, mutta maanantai ei oo hyvä päivä viettää asioita.
Jälkikasvun edustajat ovat illan ja yön hoidossa. Vanhemmat, eli mä ja mekapeipe, hoitelevat toisiaan illan ja yön.
Mulla tulee ens vuonna sunnuntaina täyteen 10 vuotta firmassa, mutta järjestän pileet maanantaina, koska silloin on HURJA MENO PUIKKARISSA.:D
 

Örfil

Guest
Mulla tulee ens vuonna sunnuntaina täyteen 10 vuotta firmassa, mutta järjestän pileet maanantaina, koska silloin on HURJA MENO PUIKKARISSA.:D
Mulla tulee ens helmikuussa 12 vuotta puljassa täyteen. Joskus tulee mietittyä että oliko siinä jo vaihdon paikka.

Silloinen pomo ei edes tiennyt kun 10 v tuli täyteen, onneksi se näkyi tilinauhassa pienehkönä kertasuorituksena. 15 v:stä kuulemma tulee kello. Taidan ottaa sen mieluummin vapaana. Oliskohan puoli päivää arvoltaan?

Onnea Mosselle suorituksesta. Muistan hämärästi erot ja työpaikan vaihdot Forumin alkuhämäristä. Näin sitä kasvetaan yhessä, niin kornilta kuin se kuulostaakin.
 

Örfil

Guest
Mahtava, Ilves hävis, Tappara voitti, Tappara meni edelle.
Joskus kun ajattelee että on joku jääkiekko ja formulat niin tulee ajatelleeksi että mikä elämässä on tärkeää. Miksi pitää "voittaa"?

Mikä on elämän tarkoitus? Tästä vois perustaa toikin...
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26858
Joskus kun ajattelee että on joku jääkiekko ja formulat niin tulee ajatelleeksi että mikä elämässä on tärkeää. Miksi pitää "voittaa"?

Mikä on elämän tarkoitus? Tästä vois perustaa toikin...
Ei kai se voittaminen nyt niin tärkeää ole vaan pahimman vihollisen häviäminen.
 

Örfil

Guest
Kusin juuri vattupuskaan ja tuli hyvä mieli.
Anoppi kertoi että sen marjapuskat maalla rehottaa juuri tuon takia että pissii aamuisin sinne. En saatana juon millitraakaan enää sen puljan mehuja tai syö hilloja!
 
Ylös