Puupää
Señor Member
Ei näköjään:Eikö ajaminen kiinnosta? Mites sopimustilanne? Vieläkö uskoa Hondan tulevaisuuteen?
17. Jenson Button Honda + 2,471
Ei näköjään:Eikö ajaminen kiinnosta? Mites sopimustilanne? Vieläkö uskoa Hondan tulevaisuuteen?
Masennuttaa ja vituttaa ihan vitusti.:jaska:
En pysty osallistumaan huomiseen Kuopio Marathoniin lain.:jaska:
Polvessa semmonen tulehdus päällänsä, ettei mitää asiaa edes yrittää. Vitun ontuva-Eriksson olen minäkin.:alppu:
- Tuu pois sieltä, siellä juostaan kilpaa!Tsemppiä Moelle, nythän voit kuitenkin mennä vittuilemaan niille muille juoksijoille.
- Onko hiki?
- Maistuisko bisse? :alppu:
- Hei sullahan on paskat housuissa!
- Hiertääkö tossut?
- Siellä on kuulemma GAU-HEE ylämäki edessä!" :nope:
Joo, ens vuonna mä tulen kiusaamaan sua Tour de Helsinkiin!:ahem:
Tiedän että oli vaikea (tai siis vittumainen) päätös, mutta ainoa oikea. Tsemppiä!
Joo, ens vuonna mä tulen kiusaamaan sua Tour de Helsinkiin!:ahem:
Ostan Scorpionbikeltä kilpurin ja kelaan ihan homona munat vaahdossa siinä 20 km/h ryhmässä.:ahem:
www.scorpionbikes.com
Scorpparillahan on liike täällä Kuopiossa. Kävin keskiviikkona kuolaamassa siellä niitä. Oli meidän seuran pj siellä extra-töissä. Ja Teemut (Lemmettylä & Toivanen) vetää kisat tommosella.![]()
:ahem::ahem:
Toi on muuten ihan älyttömän hieno fillari! Yhdellä seuratoverilla on tollainen ja se on kyllä livenä vielä hienompi. Kuolasin! :ahem:
Nousuhumala?Ei huono. Ja paranee iltaa ja yötä kohti, uskon niin.
:thumbup:Ei. Pitää olla fiksu.
Niin noh, ehkä Moen tilanteessa tuo vois ikäänkuin osua omaan nilkkaan. Tai polveen tässä tapauksessa- Tuu pois sieltä, siellä juostaan kilpaa!
Niinpä. Ei tota voi mennä katsomaan, kun itse ei pääse mukaan.:nope: Olin viime vuonna keppien kanssa katsomassa ja vitutuskäyrä nousi silloinkin. Silloin ajattelin että ensi vuonna sitten.Niin noh, ehkä Moen tilanteessa tuo vois ikäänkuin osua omaan nilkkaan. Tai polveen tässä tapauksessa![]()
Kostox. :thumbup:Sekava.. toisaalta alakuloinen, toisaalta toiveikas..
Miksi elämän pitää joskus olla niin saaterin monimutkaista :thumbfh:
Niiju, nykkun tulee se maailmanloppukin, niin on sitten sunkin maratoonit jo juostu :frank:Niinpä. Ei tota voi mennä katsomaan, kun itse ei pääse mukaan.:nope: Olin viime vuonna keppien kanssa katsomassa ja vitutuskäyrä nousi silloinkin. Silloin ajattelin että ensi vuonna sitten.
Juu, tai sitä seuraavana. Tai sitten Toisessa Maailmassa.:thumbfh: