Olga
.
Ihan 'pikkuisen vaan' keljuttaa, mutta kaippa se menee ohi. :doubtful:
Hymyilin ääneen.Huh. Melkein kiihotuin tässä muistellssa.
The Way of the Exploding Fist. :ahem:Elämän pieniä voittoja, kun saa tapettua sen salamannopean kärpäsen, joka on ärsyttänyt jo ties kuinka kauan. Salaisuushan on siinä, että ei lyö heti kun se pikku paska laskeutuu, vaan antaa sen vaipua valheelliseen turvallisuudentunteeseen. Ja sitten koko ruumiin voimat keskitetään kämmeneeseen ja räjähtävään lyöntiin.
Huh. Melkein kiihotuin tässä muistellssa.
Ai tolle kirjoitusvirheelle? :frown:Hymyilin ääneen.
Monesti minun on pitänyt mainita tästä asiasta, mutta aina olen ajatellut, että kyllähän tämän nyt ymmärtää vähän tyhmempikin forumisti, ehkä, aina ei voi olla ihan varma.Elämän pieniä voittoja, kun saa tapettua sen salamannopean kärpäsen, joka on ärsyttänyt jo ties kuinka kauan.
Kompataampa omaa helmikuista viestiä. Kesäteatteri sentään jaksoi vähän innostaa.Tuntuu, ettei oikein mikään innosta eikä sitten toisaalta saa mitään aikaankaan. Tai tuntunut jo jonkin aikaa.
Tokkopa noitaKAAN HANSKAAT!No ryhdy näyttelemään ammattimaisesti ja jätä muut hommat mulle.
Kannattaa hankkia salasuhde. Ne piristää aina. *Wink wonk*Kompataampa omaa helmikuista viestiä. Kesäteatteri sentään jaksoi vähän innostaa.
Kipeästä puosta.Entä mistä SÄ voit tietää jos vaikka se Pyryfin salasuhde on SUN kanssa??? ET MISTÄÄN!
Eli siis pelaamaan futista Italiaan?No ryhdy näyttelemään ammattimaisesti ja jätä muut hommat muille.
Yhtä realistista ainakin.Eli siis pelaamaan futista Italiaan?
*fap fap fap*Kannattaa hankkia salasuhde. Ne piristää aina. *Wink wonk*
*fap fap fap*Kipeästä puosta.