Tällainen välinpitämättömyysasia vähän ..tuttaa ja painaa mieltä.
Henkilöllisyys on selvillä. Ja minä olisin mennyt antamaan ihan nyrkkikohtaisen palautteen törttöilijälle kisan jälkeen, mutta tiimikaverit sanoivat että parempi että lähdetään ihan vaan kisapaikalta ja annetaan tuomariston rangaista.Onkos tietoa minkä ikäisestä hepusta on kyse?
Edit: Ja tokihan tuon tyypin henkilöllisyyden varmaan saisi selville radan kautta, jos näin haluaisi. Tuntuisi vähän siltä, että ehkä kannattaisi?
Ehkei kuitenkaan kannata turpakäräjille lähteä. Mutta tuomaristo taisi olla melko "munaton" tossa vai tuliko muuta kuin huomautus?Henkilöllisyys on selvillä. Ja minä olisin mennyt antamaan ihan nyrkkikohtaisen palautteen törttöilijälle kisan jälkeen, mutta tiimikaverit sanoivat että parempi että lähdetään ihan vaan kisapaikalta ja annetaan tuomariston rangaista.
Kilpailun johtaja ei ollut munaton, vaan oikein asiallinen. Teki sen, mikä oli mahdollista eli antoi virallisen varoituksen joka meni AKK:lle, ja informoi minua tilanteesta puhelimitse kun oltiin jo kotimatkalla. Jacquesiin kilpailun johtaja oli yhteydessä toivuttuaan.Ehkei kuitenkaan kannata turpakäräjille lähteä. Mutta tuomaristo taisi olla melko "munaton" tossa vai tuliko muuta kuin huomautus?
Jacqueksena ottaisin kyllä rohkeasti yhteyttä heppuun.
Kilpailun johtaja on saattanut olla yhteydessä ko. heppuun eli kertonut mikä on Jacqueksen tilanne. Selittäisi ehkä osin miksi ei ole ottanut yhteyttä.Kilpailun johtaja ei ollut munaton, vaan oikein asiallinen. Teki sen, mikä oli mahdollista eli antoi virallisen varoituksen joka meni AKK:lle, ja informoi minua tilanteesta puhelimitse kun oltiin jo kotimatkalla. Jacquesiin kilpailun johtaja oli yhteydessä toivuttuaan.
Kyllä joo kertoi päälleajajalle mikä on Jacquesin tilanne kisan jälkeen, eli että vietiin lanssilla. Tekstasi vielä minulle seuraavana päivänä että onko meidän kuski ok. Kilpailun johtaja toimi siis viimeisen päälle, päälleajaja taas ei.Kilpailun johtaja on saattanut olla yhteydessä ko. heppuun eli kertonut mikä on Jacqueksen tilanne. Selittäisi ehkä osin miksi ei ole ottanut yhteyttä.
Tollaisen tapaturman sattuessa luulisi, että haluaisi keskustella toisen osapuolen kanssa suoraan.:nope:
Joo kilpailun johdon ja ratahenkilökunnan toiminta oli täysin moitteetonta.Kilpailun johtaja ei ollut munaton, vaan oikein asiallinen. Teki sen, mikä oli mahdollista eli antoi virallisen varoituksen joka meni AKK:lle, ja informoi minua tilanteesta puhelimitse kun oltiin jo kotimatkalla. Jacquesiin kilpailun johtaja oli yhteydessä toivuttuaan.
Kartingissa kaikki maksavat oman autonsa vahingot, vaikka välillä se kohtuuttomalta tuntuisikin. Varmaan vähintään kymppitonnilla pojan kartingajelujen aikana tuli maksettua noita muiden aiheuttamia vaurioita. Se kuuluu lajiin.Ja aion pyytää toisen osapuolen yhteystiedot, koska se jannu saisi kyllä maksaa auton runkoon aiheuttamansa vauriot.
Tuskin Grosjeankaan ykkösiin asti olisi päässyt jos olisi maksanut kaiken koheltamisensa sitä ennen itse.Kartingissa kaikki maksavat oman autonsa vahingot, vaikka välillä se kohtuuttomalta tuntuisikin. Varmaan vähintään kymppitonnilla pojan kartingajelujen aikana tuli maksettua noita muiden aiheuttamia vaurioita. Se kuuluu lajiin.
Mikäli ei toimittaisi jokainen maksaa oman autonsa vahingot perusteella, ei sitä ajamaan ehtisi vaan aika kuluisi kiistellessä kuka maksaa mitäkin.
Joko jps-juniori on nakannut hanskat naulaan vai siirtynyt muihin luokkiin? Onko se toi Valtteri Bottas?Varmaan vähintään kymppitonnilla pojan kartingajelujen aikana tuli maksettua noita muiden aiheuttamia vaurioita. Se kuuluu lajiin.
Näinhän se tietysti moottoriurheilussa on, mutta erityisen kohtuuttomalta se tuntuu, jos syyllinen saa mustan lipun kohelluksestaan ja syytön osapuoli joutuu maksamaan ajokkinsa kalliit vauriot. Harrastajatasolla ei kilpailukiellollakaan välttämättä juuri merkitystä ole, kun osa kilpailee muutenkin harvakseltaan.Se kuuluu lajiin.
Tuo on aivan totta. Älyttömintä tuossa on se, että useimmiten "syyttömän" osapuolen auto kärsii suuremmat vauriot kuin törmänneen.Näinhän se tietysti moottoriurheilussa on, mutta erityisen kohtuuttomalta se tuntuu, jos syyllinen saa mustan lipun kohelluksestaan ja syytön osapuoli joutuu maksamaan ajokkinsa kalliit vauriot. Harrastajatasolla ei kilpailukiellollakaan välttämättä juuri merkitystä ole, kun osa kilpailee muutenkin harvakseltaan.
Näin o.Törmäillyttä sälliä sen kummemmin puolustelematta todettakoon että helposti se yhteydenpito jää väliin Andyn pelossa.
Kun jääkiekkotappeluistakin on rikosilmoituksia tehty niin onkohan Suomessa moottoriurheilussa kukaan koskaan rikosilmoitusta tehnyt kilpakumppanista, vaikkapa vammantuottamuksesta? Poikkeuksellisen törkeä tapaus tarttis kyllä olla, että tuomio tulisi. Sen tyylinen kuin viime vuonna Tukholman Camaro-kisassa näkemäni kosto maaliin tulon jälkeisellä kierroksella; kaveri törmäsi edellä ajavan perään niin monta kertaa, että koston kohteen auto meni ajokelvottomaan kuntoon ja jouduttiin hinaamaan radalta. No ei se silti pahasti näyttänyt vaurioituvan (ja tuskin fyysisiä loukkaantumisia tuli) ja vauhti oli pieni, mutta harvemmin vastaavaa näkee.Tuo on aivan totta. Älyttömintä tuossa on se, että useimmiten "syyttömän" osapuolen auto kärsii suuremmat vauriot kuin törmänneen.
Voisi peli siistiytyä jos peräänajaja maksaisi vahingot. Paitsi joku rahasäkin päällä istuva Maldonado tietenkin käyttäisi tilannetta hyväkseen.Kartingissa kaikki maksavat oman autonsa vahingot, vaikka välillä se kohtuuttomalta tuntuisikin.
Kerro sitten miten kävi, käsittääkseni noissa menee jps:n kuvailemalla tavalla yleensä mutta olis kiva tietää miten saatte asian hoidettua.Joo kilpailun johdon ja ratahenkilökunnan toiminta oli täysin moitteetonta.
Ja aion pyytää toisen osapuolen yhteystiedot, koska se jannu saisi kyllä maksaa auton runkoon aiheuttamansa vauriot.
Samaa mieltäVoisi peli siistiytyä jos peräänajaja maksaisi vahingot. Paitsi joku rahasäkin päällä istuva Maldonado tietenkin käyttäisi tilannetta hyväkseen.