Mielialat ja muut tuntemukset 2

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
150:iidenkymmenen tunnin käppi pitäs pystyä paikkaamaan hanskalla. Lahjattomat treenaa.
Ja tuota treenipuutetta voi paikkailla kanssa paremmilla varusteilla ja virittelemällä niitä, sillä voi saada suoritusajasta jopa useita sekunnin kymmenyksiä irti.
 

Örfil

Guest
Kommentoin "johonkin".

Jokin harraste on näköjään "arvostettu" vasta jos siihen menee a) vitusti aikaa b) vitusti rahaa c) hikeä, kyyneleitä ja parisuhde d) uran loputtua juodaan tolkuttomasti viinaa ja neuvotaan uusia harrastajia "silloin kun minä olin mukana, niin ei sitä ... blaablaa"
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Miks kenenkään pitäis arvostaa sitä että äijät käy pärtsäilemässä pikkuautoilla? Onko se olennainen pointti että sais arvostusta?
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Elämää ei ylipäätään kannata elää arvostuksen perässä. Yllättävän moni ei sitä teekään.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kommentoin "johonkin".

Jokin harraste on näköjään "arvostettu" vasta jos siihen menee a) vitusti aikaa b) vitusti rahaa c) hikeä, kyyneleitä ja parisuhde d) uran loputtua juodaan tolkuttomasti viinaa ja neuvotaan uusia harrastajia "silloin kun minä olin mukana, niin ei sitä ... blaablaa"
Mulle on ainakin yks ja sama mitä kukin arvostaa. Mut b) vitusti rahaa ois kiva saada.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Elä isi retkaha!:frown:
En ole vielä. Semmoinen olo, jotta voisi tuon yhden oluen ottaa. Ei oikein eläkeläisen selkä nauttinut renkaanvaihdosta ja lumitonnien kolailusta. Niin ja tuli tänne toinen vauva lisäksi yöhoitoon. Onneksi ei osaa kuin itkeä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Paska mielihän siitä tulee kun huomaa paikallislehdessä entiseen työympäristöön kuuluvan päättäneen päivänsä oman käden kautta.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En ole vielä. Semmoinen olo, jotta voisi tuon yhden oluen ottaa. Ei oikein eläkeläisen selkä nauttinut renkaanvaihdosta ja lumitonnien kolailusta. Niin ja tuli tänne toinen vauva lisäksi yöhoitoon. Onneksi ei osaa kuin itkeä.
Kouvotsvoni DayAndNightCareCenter Lieksa Oy Ab.
 
Ylös