Se iltapäiväinen billuntarveko tuli jo hoidettua?
Se iltapäiväinen billuntarveko tuli jo hoidettua?
KDANCCL!Kouvotsvoni DayAndNightCareCenter Lieksa Oy Ab.
Ei Kajaanin metroasemalla satu tuollaista. :wink:Se tunne kun metroasemalla ostaa automaatista juotavaa ja pulloa lokerosta kurottaessa huomaa luukun olevan lätäköstä päätellen lannoitettu pisulla ja ihan lähiaikoina ei ole mahdollisuutta kyynärpäähän asti nesteessä olevaa kättä pestä.
Melkein vastaava on kun vie pari muovipussillista vanhoja kaljatölkkejä/pulloja kaupan automaattin ja palautusoperaation jälkeen on kyynärpäitä myöten homepalleroissa, smäidässä ja vanhassa kaljassa ja palautuspisteessä ei ole a) pesupistettä b) paperia c) mitään jolla kuivata kädet.Se tunne kun metroasemalla ostaa automaatista juotavaa ja pulloa lokerosta kurottaessa huomaa luukun olevan lätäköstä päätellen lannoitettu pisulla ja ihan lähiaikoina ei ole mahdollisuutta kyynärpäähän asti nesteessä olevaa kättä pestä.
*tähän se yks kuva*Toissa syksynä eräänä kylmänä loppusyksyn aamuna odotin Kalliossa sporaa pysäkillä, jonka lasiseinään joku oli aivan vastikään päästänyt melkoisen ripulisuihkun.
Alppu ja burb.
No mitä? Paskatauti ja kuset perseestä vartin välein?En voi hyvin.
No sitäkin, mutta lähinnä kurkkukipu, kuume ja pää täynnä räkää.No mitä? Paskatauti ja kuset perseestä vartin välein?
Joo samat noi mulla. Paskataudilta oon onneksi välttynyt. Harmittaa kun ei rään takia pääse juoksulenkille.No sitäkin, mutta lähinnä kurkkukipu, kuume ja pää täynnä räkää.
Juu, sama harmitus täällä. Se eilinen cooper ei ehkä tehnyt hyvää...Joo samat noi mulla. Paskataudilta oon onneksi välttynyt. Harmittaa kun ei rään takia pääse juoksulenkille.