Hyvä, että on hyvässä hoidossa. Jaksamista!Faija leikataan tänään Meilahdessa. Eivät saaneet keuhkoa putsattua vaikka oli 16mm rööri kyljessä.
Tsemppiä sinne!Faija leikataan tänään Meilahdessa. Eivät saaneet keuhkoa putsattua vaikka oli 16mm rööri kyljessä.
Just meen Outokummun ohi. Tattis vaan.Tsemppiä sinne!
Häkkeröin itteni Suomen tieliikenneverkon valventakameroihin.Just meen Outokummun ohi. Tattis vaan.
Hai, mist sie tiesit mie tääl oon?:doubtful:
Eiku ylempänä!Sulla on muuten räkää oikeessa poskessa!
*pyyhkii poskea*Häkkeröin itteni Suomen tieliikenneverkon valventakameroihin.
Sulla on muuten räkää oikeessa poskessa!
Tiedän (valitettavasti), mutta yritin olla diplomaattinen :dunno:*pyyhkii poskea*
Ei se ollut räkää, vaan mä.... EIKU EI MITÄÄN.
Mitä diplomaatti sano huoralle?
-Anna mä räin sun naamalle.
Hyvä. Eiköhän verenpainekin (luonnollisesti tarkoitin Isukkia jne.) laske pikkuhiljaa.huolestunut, mutta huojentunut samalla... Tyttärellä ollut kovaa kuumetta koko viikon, lopulta torstaina (4 lääkärikäynti 2 päivään) päivystyksen kautta Jorviin sisään.
Eilen vatsan ja sydämen ultrausta ja melkoinen kasa muita kokeita, onneksi diagnoosi saatiin samalla varmistettua. Harvinainen, mutta onneksi (yleensä...) täysin paraneva tauti. Eilen sai lääkityksen ja tänään jaksoi jo leikkiä.
Eiköhän tämä tästä!
Sama, paitsi ettei ahdista, masenna eikä vituta.Ahdistaa, masentaa ja vituttaa. On siis sunnutai.
Jos mulle ois joskus etukäteen kerrottu että mut tulee keskellä yötä herättämään isotissinen todella kaunis blondi että tuu mun kanssa kylpyyn ja kehoittaisin naaraksen suksimaan sukupuolielimeen saadakseni unta, olisin sanonut että ei varmasti tule tapahtumaan.
No niin nyt silti tapahtui.
Liittyyks nää jotenki toisiinsa?Ahdistaa, masentaa ja vituttaa. On siis sunnutai.
Eipä ne muuten mutta molemmissa judansseissa alkoholilla epäillään olleen osuutta asiaan.Liittyyks nää jotenki toisiinsa?