Vuosimallia -35. Eli 78 vuotta.Minkä ikänen sun faija on?
Oli toikin aika ruippana kun Meilahdessa kävin. Äkkiä se kunto laskee, kun letkuissa makaa. Nyt on yritellyt kävellä ja kuntouttaa sitä murtunutta kättä.Onhan tuota ikää jo. Mummu on 84 ja parin viime vuoden aikana on vanhentunut silmissä eri sairauksien takia. Toisaalta 93 vuotias pappan sisko asustelee vielä yksin kotona.
Valmistaudu maksamaan taksimatka Vantaalta Kajaaniin. Saat kohta seuraa.Jos liikutte tällä suunnalla, niin suosittelen teatteri-iltaa!
Sinut tuntien olit sikiöasennossa ja heiluttelit vain jalkoja ja kuvittelit juoksevasi!Juoksin peräti 4 kilometriä yhteen menoon, mikä on mulle aivan ennenkuulumatonta. Joka ainoa askel potutti mutta päätin taistella raivolla kun olin niin päättänyt. Nyt on hieno fiilis ja voi hyvällä omallatunnolla latkia kinkkurasvaa niin paljon kuin napa vetää.
Tunnetaanks me? Oliks SÄ se natiainen, joka oli katsomassa mun etenemistäni siellä kentän laidalla?Sinut tuntien
Joo.Tunnetaanks me? Oliks SÄ se natiainen, joka oli katsomassa mun etenemistäni siellä kentän laidalla?
Myöhästyitkö bussista?Juoksin peräti 4 kilometriä yhteen menoon, mikä on mulle aivan ennenkuulumatonta. Joka ainoa askel potutti mutta päätin taistella raivolla kun olin niin päättänyt. Nyt on hieno fiilis ja voi hyvällä omallatunnolla latkia kinkkurasvaa niin paljon kuin napa vetää.
Olen suorastaan iloinen Alpertin aktivoituneesta urkkiharrastuksesta :ahem:Juoksin peräti 4 kilometriä yhteen menoon, mikä on mulle aivan ennenkuulumatonta. Joka ainoa askel potutti mutta päätin taistella raivolla kun olin niin päättänyt. Nyt on hieno fiilis ja voi hyvällä omallatunnolla latkia kinkkurasvaa niin paljon kuin napa vetää.
Kyllä ne "liikunnallisen aktiivisuuden aiheuttamat muutokset" on tosiasiassa vaan työtöntä syrjäytyjää pian uhkaavan nälkkäkuoleman esioireita.Olen suorastaan iloinen Alpertin aktivoituneesta urkkiharrastuksesta :ahem:
Taannoin pikaisesti tavattuamme väittäisin että miehen ulkomuodossa oli liikunnallisen aktiivisuuden aiheuttamia muutoksia.
Pari viikkoa, niin homma alkaa maistua kun eka kerran havaitsee että jaksaa juosta paremmin.
Hyvä Alppu
Eikun putkiradio olallaan.Leikkikö Alppu rosvoa&poliisia automankka sylissään?